Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم از کشف یک محموله سنگین یک هزار و 800 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع مرفین از داخل یک کامیون مخصوص حمل فرآورده‎های گوشتی خبر داد.

محمدضیاالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از کشف یک محموله سنگین یک هزار و800کیلوگرمی مواد مخدر از نوع مرفین از داخل یک کامیون مخصوص حمل فرآورده های گوشتی خبر داد و گفت: در این رابطه یک قاچاقچی به نام (ر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ز) اهل بیرجند دستگیر شده است.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: این محوله سنگین مواد مخدر از شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان به مقصد تهران بارگیری شده بود که باهوشیاری ماموران انتظامی در شرق استان کرمان متوقف گردید.


این مقام قضائی تصریح کرد:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشیر یک دستگاه کامیون مخصوص حمل فرآورده های گوشتی در محور مواصلاتی زاهدان به کرمان متوقف می شود و پس از بازرسی کامیون ماموران موفق به کشف این محموله سنگین مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود می شوند.


وی با اعلام اینکه پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب بم در حال رسیدگی است، تصریح کرد:در این رابطه یک متهم ساکن بیرجند دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، سردار رضا بنی اسدی فر در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یک دستگاه کامیون تریلر از یکی از کشور‌های همسایه غربی به منظور ترانزیت کالا از خاک جمهوری اسلامی ایران به مقصد کشوری دیگر وارد گمرک مرزی بازرگان شد. کالا‌های خودروی مذکور توسط یکی از شرکت‌های داخلی به عنوان کود شیمیایی به گمرک اظهار کالا شده بود.

وی با اشاره به انجام بررسی ماموران از بار این کامیون گفت: در بررسی‌های اسنادی این محموله که وزنی معادل ۲۲ تن و ۱۰۴ کیلوگرم داشت مشخص شد که کود شیمیایی از نوع نیترات پتاسیم و با مارک HAIFA محصول و ساخت رژیم صهیونستی است.

بنی‌اسدی‌فر با تاکید بر اینکه در تعاقب با بررسی اسناد و تطبیق آن با قوانین و به استناد آیین نامه اجرایی ماده ۹ قانون مقررات صادرات و واردات، هرگونه معامله تجاری با رژیم اشغالگر قدس ممنوع است، اظهارکرد: ماده ۱۱۳ قانون امور گمرکی این محموله را قاچاق تلقی کرده و با هماهنگی انجام گرفته با مرجع قضائی خودرو و کالا توقیف و برای سیر مراحل قانونی پرونده قضائی تشکیل شد.

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات