Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:03:37 GMT

پورموسوی: با دو بازیکن خارجی فولاد تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۶۵۲۶۸

پورموسوی: با دو بازیکن خارجی فولاد تکمیل می‌شود

پورموسوی می گوید که به دلیل خستگی از زهیوی، ناصری و گلزاری در بازی دوستانه روز گذشته استفاده نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان درباره بازی روز گذشته برابر پاس ویس و پیروزی ١١ گله تیمش گفت: برای ما برد و یازده گل در این بازی های دوستانه مهم نیست، می خواهیم روند بازی تیممان مشخص شود، فرم خوبی بگیریم و از تمام بازیکنان تیمم در این بازی راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره غیبت زهیوی، ناصری و گلزاری در این بازی نیز گفت: به دلیل فشاری که در تمرینات قبل به این سه بازیکن آمده بود، در این بازی به آنها استراحت دادیم.


پورموسوی درباره تکمیل تیمش نیز افزود: برای تکمیل شدن تیمم نیاز به دو بازیکن در پست های دفاع و مهاجم دارم. بازیکن های خوب ایرانی همه قرارداد بسته اند. از نظر من بازیکنی که بتواند به ما کمک کند، حضور ندارد. تقاضا دارم تا دو بازیکن خارجی را به فولاد بیاورم تا تیم کامل شود. امیدوارم هیات رئیسه باشگاه با این درخواست موافقت کند تا فولاد با تمام توان در مسابقات حاضر شود.

فولاد خوزستان سید سیروس پور موسوی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پورموسوی شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان ضمن قدردانی از باشگاه سپاهان به دلیل مهمان نوازی خوب اظهار کرد: فردا بازی سختی را داریم چرا که ما در آخر جدول هستیم و با توجه به اینکه سپاهان در شهر خودش است و با حضور هوادارانش کار ما سخت است.

وی با بیان اینکه تیم سپاهان جزو تیم‌های قدرتمند است، تصریح کرد: بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم فردا هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اعتراضات این باشگاه به عملکرد داوران در سال‌های گذشته ابراز کرد: به عقیده من چیدمان داوری باید به گونه‌ای باشد که جای هیچ شک‌وشبهه‌ای وجود نداشته باشد یا حداقل کمیته داوری با چیدمان خوب داور خود را در حریم نگه دارد.

وی ادامه داد: زمانی که نسبت به داوری نظراتی وجود دارد بهتر است داور در آن بازی حضور نداشته باشد؛ شکایت باشگاه نسبت به فصل‌های گذشته بوده است که من در این تیم حضور نداشتم، اما از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد.

پورموسوی در خصوص وضعیت بازیکنان در مقابل سپاهان نیز گفت: محروم و مصدومی نداریم و همه بازیکنان ما در بازی فردا حاضر هستند.

کد خبر 6097665

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • مورد عجیب عبدالله
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود