Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از وب‌سایت رسمی نفت تهران، چندی پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شد که جوانی به نام ابوالفضل ابراهیم‌پور به اتفاق دوستانش در سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده و پدر و مادر وی تصمیم به اهدای اعضای بدن وی به افراد نیازمند کرده‌اند.

این هوادار که عاشق علی کریمی بود در رده جوانان و در لیگ قائم‌شهر بازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

11 عضو بدن وی به 4 بیمار نیازمند اهدا شد و این 4 نفر به زندگی عادی برگشتند.

مراسم تشییع این جوان فوتبالیست و دوستدار علی کریمی با حضور گسترده مردم مازندران و شهرستان قائم‌شهر و سیمرغ برگزار شده بود.

روابط عمومی باشگاه نفت تهران در پی آگاهی از این موضوع پیراهن نفت تهران که تصویر این جوان روی آن نقش بسته را به علی کریمی داده و جادوگر محبوب فوتبالی‌ها که در امور خیریه همواره پیش قدم بوده مراتب ابراز همدردی خود را با نوشتن پیام تسلیت روی پیراهن اعلام داشت.

کریمی پیش از آغاز تمرین نوبت عصر امروز نفت تهران روی پیراهنی که تصویر این جوان درج شده بود نوشت: «ابوالفضل جان، روحت شاد و یادت گرامی»

ابوالفضل ابراهیم‌پور علاقه‌‌ای زیادی به جادوگر فوتبال ایران داشت و علی کریمی با خانواده این جوان نیز ابراز همدردی کرده و از اینکه آنها تصمیم به اهدای اعضای بدن فرزند دلبندشان کردند تقدیر و تشکر کرده و برای آنها آروزی صبر کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

به دنبال کشف جسد مرد به قتل رسیده در غرب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح روز گذشته هفتم اردیبهشت‌ماه، کشف جسد مرد جوانی در  یک کارگاه واقع در انتهای اتوبان همت از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 142کن، تیم تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد بدون سر مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول که در همان حوالی کار و زندگی می‌کرده از سوی فرد ناشناسی با انگیزه نامعلومی به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

کارآگاهان جنایی پس از پایان تحقیقات میدانی، ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت، قاتل را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جنایی برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!