Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@14:15:36 GMT

آخرین وضعیت جسمانی کیمیا علیزاده

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۶۵۷۹۲

دکتر غلامرضا نوروزی اظهار کرد: امروز طی دیداری که با وزیر ورزش و جوانان از کیمیا علیزاده داشتیم، وضعیت وی خوب بود. البته کیمیا علیزاده بعد از بازگشت از مسابقه‌های جهانی تکواندو دچار ناراحتی عفونی گوارشی شده بود و همین مسئله سبب ضعف اندام تحتانی و سرگیجه و همچنین عدم تعادل او شده بود که ضمن پیگیری و مراجعه به بیمارستان، پزشکان تشخیص داده بودند که باید در بیمارستان بستری شود تا علت بیماری وی مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری ایسنا: رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در بیمارستان پارس و ضمن ملاقات با کیمیا علیزاده حال عمومی وی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مشکل اصلی کیمیا علیزاده ضعف اندام تحتانی است که پزشکان در این زمینه منتظر جواب تست‌های تشخیصی هستند.
دکتر غلامرضا نوروزی اظهار کرد: امروز طی دیداری که با وزیر ورزش و جوانان از کیمیا علیزاده داشتیم، وضعیت وی خوب بود. البته کیمیا علیزاده بعد از بازگشت از مسابقه‌های جهانی تکواندو دچار ناراحتی عفونی گوارشی شده بود و همین مسئله سبب ضعف اندام تحتانی و سرگیجه و همچنین عدم تعادل او شده بود که ضمن پیگیری و مراجعه به بیمارستان، پزشکان تشخیص داده بودند که باید در بیمارستان بستری شود تا علت بیماری وی مورد بررسی قرار گیرد.وی گفت: من تصور می‌کنم ضعف وی بیشتر به خاطر انجام مسابقه‌های سنگینی است که در مسابقه‌های جهانی تکواندو در کره جنوبی داشته و پزشکان بعد از بازگشت از این رقابت‌ها و طی آزمایش‌های مختلفی که روی وی انجام دادند، به این نتیجه رسیدند که برای برطرف کردن ضعف اندام تحتانی وی باید تست‌های تشخیصی از وی به عمل آورند تا بتوانند تصمیم درستی برای درمان بیماری او داشته باشند.
نوروزی خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است مرتفع شدن ضعف اندام تحتانی کیمیا علیزاده است زیرا این مسئله سبب شده تا تعادل اندام تحتانی وی نیز کاهش پیدا کند.
نوروزی گفت: در حال حاضر حال عمومی کیمیا علیزاده خوب است و باید در بیمارستان تحت درمان قرار بگیرد تا مشکل اساسی وی مرتفع شود. اینکه در بیمارستان چه مدت باید تحت درمان قرار بگیرد، مشخص نیست.
نوروزی در پایان درباره هزینه درمان کیمیا علیزاده و اینکه آیا فدراسیون پزشکی ورزشی تمام هزینه‌های او را پرداخت خواهد کرد یا خیر خاطرنشان کرد: علیزاده تا زمانی که در بیمارستان بستری است، تحت پوشش فدراسیون پزشکی ورزشی است و تمام هزینه‌های وی توسط این فدراسیون پرداخت خواهد شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

فرهاد مجیدی برای العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

tags # فرهاد مجیدی ، اینستاگرام ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران