Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد به خبرنگار ایرنا گفت: با حضور به موقع نیروهای اطفای حریق از سرایت آتش به دیگر واحدهای آپارتمانی جلوگیری شد، اما این واحد مسکونی به خاکستر تبدیل شد.
مجید علیپور افزود: به سبب وسعت آتش سوزی تمام ظرفیت آتش نشانی به کار بسته شد و چنانچه نیروهای امدادی آتش نشانی به سرعت وارد عملیات نمی شدند حجم حادثه چند برابر می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: در این حادثه سه نفر از ساکنان که 2 خانم و یک کودک بودند و سه تن از نیروهای آتش نشانی دچار مصدومیت شدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: متخصصان آتش نشانی و نیروهای پلیس هم اکنون در حال بررسی علت این حادثه هستند.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار:جهانبخش صفری
7363/6021

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش‌سوزی در پامنار