Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:07:59 GMT

بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۶۶۳۲۶

بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

بوشهر - مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر گفت: در راستای ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با تهاجم فرهنگی، بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام جمالی به مناسبت افتتاح و برنامه های دفتر بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر گفت: اضحاب رسانه زبان گویای مسائل فرهنگی هستند و اگر قرار است حسیاسیتی ایجاد شود و تمرکز استان بر روی فرهنگ تمرکز شود شما می توانید انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: آیین افتتاحیه بنیاد عفاف و ححاب استان بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و سخنرانی آیت الله اختری، دبیر کل بنیاد ملی عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر ادامه داد: این مراسم چهارشنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۰ صبح در سال اجتماعات دانشگاه علامه طباطبایی فرهنگیان برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، اداره کل دادگستری استان، سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر در برگزاری این مراسم مشارکت دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ادامه داد: مرکز خرید دایمی فاطمیه در خیابان یادگار امام در سطه طبه محصولات عفاف و حجاب از قبیل لباس کودک، چادر، مقنعه، روسری و لباس کودک اسلامی و کارهای جدیدی که با حضور آیت الله صفایی بوشهری و آیت الله اختری افتتاح می شود.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: یکی از اهداف راه اندازی این بنیاد ترویج و رشد و تعمیق فرهنگ اسلامی عفاف و حجاب در جامعه است.

وی افزود: ایجاد هم افزایی فعالیت های حوزه عفاف و حجاب با استفاده از ظرفیت عامه مردم و نهاد های دولتی و غیر دولتی، تشکیل کانون های عفاف و حجاب در سطح دانشگاه ها استان، آماده سازی نسل جوان جهت مقابله با تهاجمات فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب، بهبود حجاب مداری در میان احاد جامعه از طریق مساجد و حسینه ها، هیئت ها و مدارس از دیگر اهداف تشکیل این بنیاد است.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر خبر داد: این بنیاد غیر دولتی و مردم نهاد است که در آینده نزدیک دفاتر نمایندگی این بنیاد در شهرستان های استان راه اندازی و فعالیت خود را آغاز می کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند

دریافت 114 MB

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بانوان مشگین شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کرده و شعارهایی در حمایت از حجاب سر دادند.

تصویربردار: شیرین اسلوب

کد خبر 6096360

دیگر خبرها

  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب