Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- طی مراسمی امروز با حضور مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری کردستان جمال ارشدی مدیرکل دفتر امورفرهنگی و اجتماعی استانداری با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کامیاران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری کردستان ظهر امروز در این مراسم با اشاره به شرح وظایف وزارت کشور ونقش فرماندارانگفت: نظارت بر کار دستگاه های اجرای به منظورافزایش رضایت مندی مردم بایستی مدنظر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراد جعفری عنوان کرد: توسعه فعالیت های سیاسی وفرهنگی حمایت از احزاب وتشکل ها که می تواند زمینه ساز مشارکت بیشتر مردم زمینه های مختلف را فراهم کند ضروری است.

وی برگزاری انتخابات با حضور گسترده مردم، وجود امنیت وآرامش در جامعه و پاسخ کوبنده به اقدامات تروریستی دشمنان را نشانه اقتدار ایران اسلامی ومردمی بودن آن دانست و بیان کرد : اقدامات مثبت وخدمات ماندگار دولت یازدهم موجب امنیت پایدار وخودکفایی در بخش های مختلف شده است.

فرماندار سابق کامیاران در ابتدای این مراسم با تقدیر از همکاری مدیران وکارکنان ادارات، سازمان ها ونهادها واقشار مختلف و مردم شریف شهرستان در طول دوران حضور به عنوان فرماندار کامیاران گفت : دولت مصمم است تا با بهره گیری بیشتر از نقش مردم در راستای توسعه همه جانبه کردستان گام های بیشتری بر دارد و در این راستا تنها در بخش کشاورزی در سال جاری بیش از 50 میلیارد تومان در سطح شهرستان کامیاران هزینه خواهد کرد.

جمال ارشدی سرپرست فرمانداری کامیاران هم گفت: منافع مردم مهمترین دغدغه وی خواهد بود ودر این راستا از ظرفیت های شهرستان وهمراهی جوانان ونخبگان استفاده خواهد کرد.

وی اظهارداشت: به دنبال تدوین برنامه توسعه ای با مدیریت مشارکتی خواهد بود تا بر اساس برنامه حرکت شود.

در پایان این مراسم حکم استاندار کردستان در خصوص سرپرستی فرمانداری کامیاران به جمال ارشدی با حفظ سمت ابلاغ و با اهداء لوح وهدایایی از طرف کارکنان فرمانداری وبخشداری های تابعه از مسعود روحانی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، مسعود روحانی با حکم استاندار کردستان به سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی وامور حقوقی استانداری منصوب شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رضا ابراهیمی در این برنامه در جمع هنرمندان و مسئولان فرهنگی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید «سید مرتضی آوینی» اظهار داشت: ما متاسفانه در معرفی چهره‌های شاخص انقلاب اسلامی و قهرمانان ملی بسیار غفلت کرده‌ایم و نتوانسته‌ایم آنها را به نسل کنونی جامعه معرفی کنیم که در این راستا حوزه هنری آذربایجان غربی بایستی این موضوع را در سرلوحه برنامه‌های کاری خود قرار دهد.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن حمایت استانداری آذربایجان غربی از اجرای جشنواره ملی تئاتر در شهرستان ارومیه با اشاره بر فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی افزود: ما در معرفی «سبک زندگی» مناسب و استاندارد مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی مشکلات اساسی داریم و حتی نتوانستیم اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را که گرفتار سیاه نمایی‌های دشمن شده است به نسل کنونی جامعه منتقل کنیم که در این خصوص استفاده از ابزار هنر و تولید برنامه‌های فرهنگی هنری با محتوای لازم می‌تواند بسیار موثر باشد.

«جشن هنر انقلاب» یکی از برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در هفته هنر انقلاب اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • عملیات «وعده صادق» دنیا را تکان داد
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است