Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالعلی صاحب محمدی یکشنبه در نشست با استاندار هرمزگان اظهار داشت: ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تمام توان ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم در سراسر کشور را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با اشاره به فعالیت های این ستاد در بخش های مختلف، گفت: در حوزه بهداشت و درمان 13 بیمارستان را در کشور در دست احداث و تکمیل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تصریح کرد: هم اکنون بیش از پنج هزار کلاس درس را نیز در قالب بیش از هزار مدرسه در سطح کشور در دست احداث و تکمیل داریم.
صاحب محمدی خاطرنشان کرد: بیش از 85 درصد فعالیت‌های ما از نظر جغرافیایی در مناطق محروم و از نظر ماهیت، در چارچوب اقتصاد مقاومتی است.
این مقام مسئول با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه جزیره هرمز توسط این ستاد، گفت: زنجیره تکمیلی طرح پالایشگاه هرمز و ستاره خلیج فارس باید شکل گیرد و طرح پتروشیمی پاک تکمیل کننده این زنجیره است.
وی اضافه کرد: اقدامات لازم برای انتقال پالایشگاه هرمز به جاسک انجام شده و اجرای آن به زودی در جاسک آغاز خواهد شد و در نهایت 50 درصد خوراک پتروشیمی پاک بندرعباس از پالاشگاه هرمز و بخش قابل توجهی نیز از پالایشگاه ستاره خلیج فارس تامین خواهد شد.
وی اظهار داشت: طرح پتروشیمی پاک بندرعباس ظرفیت تولید شش میلیون تن در سال را دارد و مراحل احداث آن برای هشت هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد و فروش محصولات آن سالیانه 130 هزار میلیارد ریال خواهد بود.
دو طرح بزرگ اقتصادی پالایشگاه هرمز در سواحل مکران در شهرستان جاسک و پتروشیمی پاک بندرعباس در کنار پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بندرعباس توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) احداث می شود که موجب تکمیل زنجیره پالایشگاه ستاره خلیج فارس و پالایشگاه هرمز خواهد شد.
پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس که مرحله نخست آن اردیبهشت 96 با حضور رئیس جمهوری بهره برداری شد، معادل 66 درصد مجموع تولید دیگر پالایشگاه های کشور، بنزین تولید می کند.
عملیات احداث پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس با هدف قطع وابستگی کشور به بنزین وارداتی و کاهش فروش خام نفت از بهمن 1385 آغاز شد.
این پالایشگاه بزرگترین پالایشگاه جهان به لحاظ وسعت بوده و مساحت 700 هکتاری پیش بینی شده برای آن، قابلیت توسعه این طرح در آینده را فراهم کرده است.
این پالایشگاه در 15 کیلومتری غرب بندرعباس، در مجاورت پالایشگاه نفت بندرعباس و مجتمع بندری شهید رجایی قرار دارد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان