Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- سخنگوي شرکت مخابرات ايران گفت: تفکيک ترافيک بين الملل از ترافيک داخلي در 20 منطقه مخابراتي کشور به صورت کامل اجرايي شد و در مناطق باقيمانده نيز در حال عملياتي شدن است.

به گزارش يکشنبه شرکت مخابرات ايران، محمدرضا بيدخام افزود: تفکيک ترافيک در استان هاي آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اصفهان، بوشهر، خراسان شمالي، خراسان جنوبي، سمنان، سيستان و بلوچستان، فارس، قزوين، همدان، کرمانشاه، کهگيلويه و بويراحمد، مرکزي، گيلان، اردبيل، مرکزي، چهارمحال بختياري، لرستان و قم به صورت کامل عملياتي شده و در مناطق مخابراتي ديگر نيز در حال راه اندازي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بيدخام يادآوري کرد: شرکت مخابرات ايران، با هدف کاهش هزينه و افزايش سرعت دسترسي به سايت هاي داخلي و براي اجراي مصوبه 237 سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، موضوع تفکيک ترافيک داخلي از بين الملل را با ابلاغ به مناطق مخابراتي در سراسر کشور از ارديبهشت ماه امسال آغاز کرد.
وي ادامه داد: با اجراي اين مصوبه در مناطقي که تفکيک ترافيک بين الملل از ترافيک داخلي صورت پذيرفته است، قيمت تعرفه داخلي 50 درصد از تعرفه بين الملل ارزان تر محاسبه مي شود.
به گفته وي، مشترياني که از سايت هاي داخلي استفاده مي کنند، مي توانند با پرداخت هزينه کمتر از حجم اينترنت بيشتر استفاده کنند يا به عبارتي حجم اينترنت مصرفي آنها 2 برابر مي شود.
بيست و پنجم خردادماه مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت ايران در گفت و گو با ايرنا از تلاش براي بهره برداري از مرحله سوم شبکه ملي اطلاعات تا پيش از پايان دولت يازدهم خبر داد.
«محمد جواد آذري جهرمي» گفت: سرنوشت تفکيک تعرفه اينترنت داخلي از بين الملل تا پيش از بهره برداري از مرحله سوم نهايي مي شود.
وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به عنوان مجري شبکه ملي اطلاعات با همکاري کميسيون تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي براي ترغيب کاربران ايراني براي مراجعه به سايت هاي داخلي طرح جدا سازي ترافيک داخلي از بين الملل را به مرحله اجرا درآورد.
همزمان با تفکيک ترافيک داخل از بين الملل، اين کميسيون اپراتورهاي ارائه دهنده اينترنت و بسته هاي اينترنتي را ملزم کرد براي ترغيب کاربران ايراني به استفاده از سايت هاي داخلي 50 درصد تخفيف براي کساني که به آدرس هاي اينترنتي داخلي مراجعه مي کنند، اعمال کند.
اکنون کاربران ايراني مي توانند با مراجعه به بيش از 200 نشاني اينترنتي داخلي از 50 درصد تخفيف بهرمند شوند.
قرار است براي ترغيب کاربران ايراني به استفاده از سايت هاي داخلي باز هم ميزان تخفيف افزايش يابد.

براي آگاهي از آخرين اخبار اقتصادي ايران و جهان با کانال اقتصادي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**2078*1961* تنظيم: محمدمهدي بهرامي**انتشار: مريم مسعود



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پروازهای داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

 

دیگر خبرها

  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • پاکسازی ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران