Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:46:52 GMT

اختتامیه مسابقات مقدماتی جام جهانی چوگان

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۶۷۵۵۶

اختتامیه مسابقات مقدماتی جام جهانی چوگان

مراسم اختتامیه مسابقات انتخابی بین‌المللی جام جهانی چوگان با حمایت بیمه سامان انجام شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بیمه سامان، این مراسم با حضور کشورهای هند، پاکستان، ایران و آفریقای جنوبی برگزار شد.

بیمه سامان اعلام‌کرد: این شرکت در راستای حمایت از ورزش ملی کشور، درسال‌های اخیر از حامیان جدی ورزش باستانی چوگان بوده و در این دوره از مسابقات بین‌المللی نیز حمایت خود را از این ورزش اصیل ایرانی نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات، آفریقای جنوبی چهارم، ایران سوم، پاکستان دوم و هند اول شدند.

در نهایت تیم هند به یازدهمین دوره رقابت‌های جام جهانی چوگان که در استرالیا برگزار می‌شود، صعود کرد.

گلنار وکیل‌گیلانی رییس فدراسیون چوگان ایران، در حاشیه بازی‌های مقدماتی یازدهمین دوره رقابت‌های جام جهانی چوگان، از پیشرفت تیم ملی چوگان در رقابت‌های معتبر بین‌المللی ابراز رضایت کرد و تلاش آنها در مرحله مقدماتی جام جهانی را بسیار خوب و قابل قبول دانست.

بازی‌های مقدماتی منطقه E ( آفریقا و غرب آسیا) با حضور کشورهای هند، ایران، پاکستان و آفریقای جنوبی روزهای ۱۲ و ۱۶ تیرماه در باشگاه چوگان قصر فیروزه و ۱۴ تیرماه در باشگاه چوگان ذوالجناح نزاجا، با حضور روسای فدارسیون بین‌المللی چوگان، مهمانان خارجی، مدیران و کارکنان بیمه سامان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی تیم رباتیک دبیرستان فرزانگان ۴ تبریز به مربیگری سهیل شیخ احمدی و دستیارانش نوید اخوان، مسعود طهماسبی فرد و بهیاد زرنقی با عنوان «فیویورسا» با ترکیب ۶ نفر از دانش آموزان پایه یازدهم ریاضی و فیزیک به اسامی آسمان محمدی، اسرا حلمی، لیلا پورخدایی، آرمیتا شهیم، ثمین اکرامی و کیمیا منفرد به جام جهانی رباتیک ۲۰۲۴ هلند راه یافت.

تیم «فیویورسا» در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در فروردین ماه گذشته با کسب مدال نقره برتری خود را در مقابل تیم‌های قدرتمند و با تجربه پایتخت به نمایش گذاشتند و جزو ۹ تیم برتر سهمیه اعزام به مسابقات بین المللی ربوکاپ ۲۰۲۴ هلند را دریافت کردند.

دختران تبریزی برای نخستین بار در تاریخ مسابقات رباتیک به عنوان نماینده کشور ایران از آذربایجان شرقی در مسابقات جام جهانی رباتیک با رقبای خود از کشور‌های مختلف به رقابت می‌پردازند.
مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۲۴ از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ تیرماه سالجاری برگزار می‌شود و ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات بین المللی آزاد ایران به عنوان نماینده کشور برای شرکت در مسابقات به هلند اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان