Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز جلسه کمیسیون مجلس گفت،‌ در جلسه امروز و با حضور دادستان کل کشور و مسئولان سایر دستگاه‌های ذی‌ربط طرح اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: اعضای کمیسیون قضایی امروز بر تعیین مجازات اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر (تریاک) با وزن بیش از یکصد کیلو اتفاق نظر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز جلسه کمیسیون مجلس گفت،‌ در جلسه امروز و با حضور دادستان کل کشور و مسئولان سایر دستگاه‌های ذی‌ربط طرح اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون بر این امر اتفاق نظر داشتند که برای قاچاقچیان مواد مخدر درمورد تریاک با وزن بیش از 100کیلوگرم، کراک، حشیش، شیشه با وزن بیش از 2 کیلوگرم و سایر مواد مخدر با وزن بیش از 5 کیلوگرم مجازات اعدام در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس، اظهار داشت: همچنین قرار بر این شد تا کسانی که سابقه حبس بین 2 تا 5 سال دارند حتی اگر وزن مواد مخدر کشف شده از آ‌نها کمتر از این میزان باشد نیز برایشان مجازات اعدام در نظر گرفته شود.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون درمورد تصمیمات فوق نظر مثبت داشتند اما رای‌گیری به صورت رسمی در این باره در جلسه آینده انجام خواهد شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته تهدید شدن خانواده آنخل ‏دی‌ماریا در آرژانتین به سرخط خبرهای این کشور راه یافته است. ‏امروز پای وزیر امنیت این کشور به ماجرای دی‌ماریا باز شد و او ‏تهدیدها علیه ستاره فوتبال این کشور را تروریستی توصیف کرد. ‏

ماجرا از زمانی آغاز شد که آنخل دی‌ماریا اعلام کرد به تیم روزاریو ‏سنترال نخواهد پیوست. بعد از آن بود که رسانه‌های آرژانتین اعلام ‏کردند خانواده این ستاره تهدیدهایی جدی دریافت کرده و به قتل ‏تهدید شده‌اند. ‏

وزیر امنیت آرژانتین امروز در این باره توضیحاتی داد و گفت:" من چند ‏بار با پدر دی‌ماریا صحبت کردم. آنها خیلی ترسیده‌اند و من درک‌شان ‏می‌کنم. کسانی که این تهدیدها را می‌کنند از قصد افراد مشهور را ‏انتخاب می‌کنند. این تهدیدها به نظر من تروریستی است. تروریسمی ‏از طرف باندهای مواد مخدر". ‏

این وزیر آرژانتینی در ادامه صحبتهایش گفت:"امیدوارم تلاشهای ‏دولت برای سرکوب این گروه‌های تبه‌کار به نرمال شدن فضای کشور ‏منجر شود. ما در چهار ماه اخیر موفق شدیم نرخ قتل را پنجاه درصد ‏کاهش بدهیم. اوضاع در روزاریو در حال بازگشت به شرایط عادی ‏است و من امیدوارم دی‌ماریا به شهرش برگردد".

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم/به دنبال معرفی جایگزین گیاهی برای مواد مخدر بودم!
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان