Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@03:57:27 GMT

تمايز بيني هاي گوشتي و انواع آن

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۶۸۳۲۷

خبرگزاري آريا -


جراحي زيبايي بيني گوشتي

تمايز بيني هاي گوشتي و انواع آن
بيني گوشتي اصطلاحي است كه مراجعه‌كنندگان به كار مي‌برند و به بيني‌اي كه داراي پوست قطور و بزرگي قسمت نرم بيني يعني يك سوم پاييني باشد مي‌گويند.
بيني هاي گوشتي را ميتوان به دو دسته تقسيم کرد:

1- بيني گوشتي با منافذ بزرگ غدد چربي
در برخي از مراجعه کنند گان که داراي بيني گوشتي هستند منافذ بزرگي ديده مي شود که غدد چربي در زير پوست آنها فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از ليزر يا لايه برداري به همراه رژيم غذايي کم نمک به مراجعه کنندگاني که داراي بيني گوشتي هستند توصيه ميشود.و اگر دکتر پوستشان دارويي براي کنترل چربي زير پوست به آنها توصيه کرده باشد. پيشنهاد مي شود عمل بيني را تا شش ماه پس از قطع دارو انجام دهند.

2- بيني گوشتي با غدد چربي کم کار
در دسته ديگري از مراجعه کنندگان بيني گوشتي غدد چربي فعاليت کم تري دارند. اما پوست بيني ضخيم، قرمز و براق است.

خوشبختانه عمل جراحي بيني گوشتي در اين گروه موفقيت آميز است زيرا جراح در زير پوست ضخيم آنها اسکلت محکم استخواني ايجاد مي کند و فرم دلخواه را در آن به وجود مي آورد.

گاهي جراح فضاي مرده را از بين ميبرد و پوست بيني را به غضروف نزديک مي کند، تا از جمع آوري تراوشات و بافت اضافي در نوک بيني جلوگيري کند.

نکته مثبت عمل بيني هاي گوشتي
پوشاندن ناهمواري هاي استخواني به وسيله پوست ضخيم بيني گوشتي تنها نکته مثبتي است که در مورد بيني گوشتي مي توان به آن اشاره کرد.

در حالي که اين ناهمواري هاي کوچک که در بافت استخواني بيني استخواني وجود دارد به دليل اينکه معمولا پوست بيني استخواني نازک است. ناهمواري هاي جزيي پوشيده نمي شود و به چشم مي آيد.

آيا بيني گوشتي بعد از عمل جراحي برمي‌گردد؟
برخلاف تصور عموم بيني گوشتي دوباره به حالت اول بر نمي گردد اما فرو کش کردن ورم بيني هاي گوشتي بعد از عمل بسيار طولاني تر از بيني هاي استخواني است.

عمل جراحي زيبايي بيني گوشتي در آقايان که پوست ضخيم تري نسبت به خانم ها دارند موفقيت کمتري دارد و در مشاوره قبل از عمل به آنها توصيه مي شود انتظار بازدهي بيش از 30 درصد را از عمل جراحي بيني خود نداشته باشند.

در نهايت بيماران با بيني گوشتي بايد انتظارات معقول تري از پزشک جراح بيني خود داشته باشند، شايد نتيجه عمل جراحي زيبايي بيني گوشتي هرگز مانند بيني استخواني نباشد. يکي از دکتر هاي حاذق در زمينه جراحي بيني گوشتي جناب آقاي دکتر طاهريان مي باشند که ويژگي منحصر به فرد ايشان با توجه تجربه و کارها و رضايت بيماران در طبيعي و متناسب بودن بيني با توجه به صورت و سن بيمار مي باشد.




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!

حسن یزدانی امیدوار است دوباره در رقابت های کشتی مدال طلا به دست بیاورد.

طرفداری | حسن یزدانی که با هماهنگی کادر فنی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد شرکت نکرده، این روزها در باشگاهی در زادگاهش جویبار به‌شدت مشغول تمرینات بدن‌سازی و مرور فنون است تا بازگشتی باشکوه به میادین بین‌المللی و به‌طور اخص، تورنمنت حساس مجارستان داشته باشد.

به‌گفته فیزیوتراپ حسن یزدانی، دامنه حرکتی کتف جراحی‌شده «پادشاه» به‌طور صددرصدی برگشته و وی از نظر گردش کتف، هیچ محدودیتی ندارد. هم‌چنین حسن یزدانی این روزها تمریناتی بسیار پرفشار و انفجاری را با وزنه انجام می‌دهد که شنیده شده او حداقل ۲۰ درصد بیش‌تر از روزهای پیش از عمل جراحی وزنه زده و تحمل فشار دارد.

یزدانی که تورنمنت بسیار پرفشار و رنکینگ‌دار پولیاک‌ایمره را در پیش خواهد داشت، طی تعطیلات اخیر در محل تمریناتش پذیرای تیم پزشکی و فیزیوتراپ‌هایش هم بود تا زیرنظر آن‌ها به تمرین بپردازد و پزشکان مستقیماً در جریان آخرین وضعیت آمادگی او قرار بگیرند. به‌نظر می‌رسد یزدانی صددرصد به روزهای خوبش برگشته و بدون مشکل فیزیکی، مهیای درخشش در مجارستان شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • (عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • آیا عمل بینی واقعا به افزایش اعتماد به نفس کمک می‌کند؟
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج