Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@11:31:29 GMT

10 ثانیه برای کاملترین نظافت دندان!(+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۶۹۶۳۳

10 ثانیه برای کاملترین نظافت دندان!(+عکس)

پول نیوز؛ رکسانا دانیالی- همواره انتخاب مناسب ترین روش برای تمیز کردن دندان ها با اختلاف سلیقه همراه بوده است. برای مثال عده ای نخ دندان را به مسواک ترجیح می دهند و دسته ای دیگر کاملا بر عکس هستند! اما روشی که بتواند در عین تامین سلامت دندان ها، به راحتی نیز استفاده شود در اولویت خواهد بود. به منظور دست یابی به چنین هدفی، آمابراش به یاری شما خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به وسیله این دستگاه مدرن قادر به پاک کردن دندان های خود تنها در مدت زمان 10 ثانیه خواهید بود.

آمابراش یک مسواک کاملا خودکار است که زیر 10 ثانیه عمل پاک کردن تمامی دندان ها را انجام می دهد. این دستگاه انعطاف پذیر بوده و مدت 3 سال است که مراحل تحقیق و توسعه خود را پشت سر می گذارد. برای استفاده از آن تنها کافیست دکمه مسواک را لمس کنید، سپس دستگاه به کمک مکانسیم لرزش، دندان ها و فاصله میان آن ها را از هر گونه جرم و میکروبی پاک سازی می کند. این سیستم دارای میکرو کانال هایی است که از طریق آن ها خمیر دندان را به دندان های شما منتقل می کند.

از طرفی قطعه دهانی آمابراش از سیلیکون آنتی باکتریال ساخته شده است که با ضریب اطمینان 99.99 درصد تمام میکروب ها را نابود می سازد. نکته مهم دیگر در مورد این دستگاه مسواک مانند، زوائد مو مانند آمابراش بوده که به صورت سه بعدی طراحی شده و از این طریق شرایط مناسبی را برای تمیز کردن کامل دندان ها در تمامی جهات فراهم می سازد. آمابراش به اندازه ای نرم است که از بروز هر گونه زخم دهانی و آسیب رسیدن به مخاطات حفره دهان و لثه ها جلوگیری به عمل می آورد، از طرفی قدرت پاک کنندگی بالای آن نیز احتمال هر نوع پوسیدگی را به حداقل خواهد رساند. می توانید دستگاه را با روش های شست و شوی معمولی که در مورد هر مسواک دیگری به کار می برد، تمیز کنید و مشکلی از این نظر نخواهید داشت.

هر سطحی از دندان ها با استفاده از این مسواک تمیز تر از مسواک های معمولی خواهد شد. اگر با استفاده از مسواک های عادی و یا برقی اقدام به پاک سازی دندان های خود کنید، 120 ثانیه زمان نیاز خواهید داشت ( 32 دندان برای هر دندان 1.25 ثانیه ضمن این که هر کدام 3 سطح دارند) این در حالی است که با آمابراش فقط 10 ثانیه زمان نیاز خواهید داشت که می تواند صرفه جویی زیادی در وقت شما کند. علاوه بر این هر کدام از سطوح دندان های شما به کمک آمابراش، 8 برابر بیشتر در معرض پروسه پاک کنندگی قرار خواهند گرفت در حالی که کل روند 12 برابر سریع تر به اتمام می رسد.

مکانسیم مفید دیگری که در آمابراش شاهد آن هستیم، جای دهی خمیر دندان در مقادیر مشخص و مناسب است. این میزان از خمیر دندان به خوبی بین دندان ها توزیع شده و به خوبی آن ها را پاک می کند. باتری دستگاه برای 28 مرتبه مسواک کردن دندان ها کافی خواهد بود! این مسئله مزیتی بزرگ محسوب می شود، برای مثال فرض کنید به سفر رفته اید و استند شارژ دستگاه را فراموش کرده اید اما نیازی به نگرانی نخواهد بود چرا که می توانید حدودا دو هفته دندان های خود را با باتری قوی دستگاه مسواک کنید.

کپسول های خمیر دندان به راحتی داخل دستگاه جایگذاری می شوند و به صورت خودکار مناسب ترین مقدار مورد نیاز خمیر دندان در هر بار استفاده را آزاد می کنند. یک کپسول تک بیش از یک ماه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد که هزینه ای معادل 3 یورو داشته و در سه نوع مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا موجود است؛ مدل آبی (تازگی بی نظیر)، مدل سفید (دندان هایی درخشان) و مدل رز (بدون فلوراید مخصوص دندان های حساس). خود آمابراش 6 دلار قیمت دارد و باید هر 3 الی 6 ماه تعویض شود.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: انتخاب

دیگر خبرها

  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • صد و شصتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • نظافت تهران از پاریس بهتر است
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • سختی دوست‌داشتنی
  • (ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟