Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- روز گذشته وين روني با قراردادي دوساله به تيم سابقش، اورتون پيوست.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، وين روني به محض ورود به منچستر يونايتد هر سال عملکرد خود را بهبود بخشيد و توانست با بازي هاي خوب خود در کنار هم تيمي هايش يکي از ارکان موفقيت منچستر يونايتد و سرالکس فرگوسن باشد. روني به هيچ وجه در بازي هايش غرور مشاهده نميشد و هميشه خود را فداي تيم و هم تيمي هايش مي کرد به قول زلاتان ابراهيموويچ که مي گويد:
اگر وين روني به فکر هم تيمي هاي خود نبود اکنون توپ طلا نيز به دست مي آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وين روني بازيکني به شمار مي رود که آنطور که بايد در نزد هواداران جايگاه مناسبي ندارد اما هميشه براي هواداران بهترين عملکرد را به جا مي گذاشت و با جان و دل براي آنها تلاش مي کرد تا آنها خوشحال باشند اما هيچکس به بزرگي او توجهي نداشت و او با فدا کردن خود براي هم تيمي ها و مربيان و تماشاگران تلاش مي کرد.
وين روني در طول حضور 13 ساله خود در منچستر يونايتد به تمامي جام هاي ممکن دست يافت. از قهرماني هايي در اروپا و قهرماني هايي در ليگ برتر و همچنين بهترين گلزن تاريخ باشگاه منچستر يونايتد که توسط اين پسرک 18 ساله شکسته شد.
با خروج وي از تئاتر روياها نام و آوازه وي براي هميشه در يادها خواهد ماند. تلاش هاي وي براي باشگاه هيچ زماني از ياد ها نخواهد رفت، تلاش هايي که با جان و دل صورت مي گرفت اما هيچ کس به آن توجهي نداشت.
خواسته او براي موفقيت منچستر يونايتد بدون اينکه در ديد باشد در يادها خواهد ماند خواسته هايي که با تلاش هاي مکرر وي همراه بود و هميشه به عنوان يک رهبر به بازيکنان کمک مي کرد تا آنها بتوانند عملکرد خوبي از خود به نمايش بگذارند.او به فکر عملکرد فردي خود نبود او تنها به يک چيز فکر مي کرد منچستر يونايتد و موفقيت تيمش. وين روني توانست در فصلي که گذشت رکورد گلزني سربابي چارلتون افسانه اي را تصاحب کند و به عنوان بهترين گلزن تاريخ باشگاه لقب گيرد.وي در دوران حضورش در منچستر يونايتد 559 بازي انجام داد و توانست 16 جام تصاحب کند.
حالا بعد از 13 سال از انتقال پر سر و صداي وين روني به منچستريونايتد، که حدود 27 ميليون پوند براي يونايتد هزينه برد، رکورددار گلزني در باشگاه منچستريونايتد، اين تيم را ترک کرد و به باشگاهي ملحق شد که در آکادمي آن رشد کرد و توانست خودش را نشان دهد. انتقال وين روني به اورتون شايد زير سايه ترانسفر لوکاکو قرار گرفت. روني براي بازگشت به گوديسون پارک حاضر شد دستمزدش به ميزان قابل توجهي کاهش پيدا کند. او در اورتون هم شماره 10 را بر تن خواهد کرد.
در ادامه تعدادي از رکوردهايي که روني به آنها دست پيدا کرد را مرور مي کنيم:
323 - تعداد گل هاي روني در سطح ملي و باشگاهي.
253- تعداد گل براي منچستريونايتد؛ رکورددار گلزني در اين باشگاه.
1- يک قهرماني با يونايتد در ليگ قهرمانان اروپا و ليگ اروپا.
53- 53 گل در سطح ملي، رکورددار گلزني براي سه شيرها.
39- گل هاي اروپايي وين روني در 98 مسابقه اروپايي.
119- تعداد بازي ملي، روني بعد از پيتر شيلتون بيشترين بازي را در تيم ملي انگليس انجام داده است.
198- تعداد گل ها در ليگ برتر، فقط آلن شيرر رکورد بهتري در گلزني در ليگ برتر نسبت به وين روني دارد.
559- تعداد بازي هاي روني براي منچستريونايتد.
636- 636 بازي در عرصه باشگاهي و 270 گل براي اورتون و يونايتد.
16- کسب 16 جام مختلف با منچستريونايتد در 13 سال حضور در اين باشگاه.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو همین ژانویه به سیگنال ایدونا ‏پارک برگشت ولی او این‌بار بازیکن قرضی‌ای بود که از یونایتد به تیم ‏زردپوش پیوسته بود. ‏

سانچو که دوران بسیار بدی را در الدترافورد گذرانده بود از زمان ‏پیوستن به دورتموند تا اینجا در بوندس‌لیگا 12 بازی انجام داده و 2 ‏گل به ثمر رسانده است ولی بیشترین درخشش سانچو در بازی رفت ‏نیمه‌نهایی مقابل پاری سن ژرمن بود. ‏

روزنامه بیلد در گزارشی تایید کرد که دورتموند بعد از درخشش ‏استثنایی سانچو در بازی با پی‌اس‌جی تصمیم قطعی خود را درباره ‏آینده او گرفته و قصد دارد قرارداد ستاره انگلیسی را دائمی کند. در ‏صورت اینکه مبلغ مد نظر یونایتد برای دائمی شدن انتقال سانچو ‏بیش از میزانی باشد که برای دورتموند قابل پرداخت است، زردهای ‏آلمانی برای تمدید قرارداد قرضی سانچو تلاش خواهند کرد. ‏

سانچو تا سال 2024 با یونایتد قرارداد دارد و تنها ترس دورتموند این ‏است که شیاطین سرخ برای سانچو مبلغی را بخواهند که فراتر از ‏توان مالی باشگاه آلمانی باشد. به این‌حال اگر اریک تن‌هاخ روی ‏نیمکت یونایتد بماند، با توجه به درگیری و دعوای شدید او و سانچو، ‏بعید است یونایتد خواهان بازگشت این ستاره انگلیسی باشد.‏

دیگر خبرها

  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • خداحافظی احساسی: دیوار زرد اشک رویس را در آورد
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند