Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور به تشریح شرایط پذیرش داوطلبان گروه آزمایشی هنر آزمون سراسری ۹۶ در رشته‌های تحصیلی شرایط خاص این گروه آزمایشی پرداخت و گفت: اطلاعات لازم درخصوص پذیرش در سایر مجموعه‌های دارای شرایط خاص نیز روز یکشنبه ۲۵ تیرماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: آن دسته از داوطلبان گروه آزمایشی هنر آزمون سراسری ۹۶ که در جلسه آزمون گروه آزمایشی مذکور حاضر بوده‌اند و علاقه‌مند به رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص این گروه آزمایشی می‌باشند، ضرورت دارد به منظور شرکت در آزمون عملی رشته‌های ذی‌ربط مطابق جدول مندرج در اطلاعیه‌ای که از روز شنبه ۱۷ تیرماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org قرار گرفت، نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از مجموعه‌های رشته‌های تحصیلی مربوط منحصراً به صورت اینترنتی تا پایان روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه از طریق سایت این سازمان اقدام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری ۹۶ به صورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌گیرد لذا داوطلبانی که اقدام به انتخاب یک مجموعه از مجموعه رشته‌های ذی‌ربط برای شرکت در آزمون عملی اقدام می‌نمایند باید نسبت به پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال بابت هزینه عملی در هر یک از مجموعه‌های جدول و اطلاعیه به صورت اینترنتی با کارت‌های بانکی عضو شتاب اقدام کنند. همچنین داوطلبان در صورتی که متقاضی شرکت در آزمون عملی دو مجموعه از مجموعه رشته‌های تحصیلی جدول مندرج در اطلاعیه مذکور می‌باشند باید نسبت به پرداخت مبلغ ۵۰۰ هزار ریال بابت هزینه این آزمون نیز اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: بدیهی است عدم اعلام علاقه‌مندی و پرداخت هزینه آزمون‌های عملی و عدم شرکت در جلسه آزمون در تاریخ تخصیص شده به منزله عدم امکان پذیرش آنها در این رشته‌ها خواهد بود.

به گفته توکلی، آزمون عملی برای داوطلبان متقاضی مجموعه‌های دو و سه مندرج در اطلاعیه مذکور در روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ۹۶ برگزار خواهد شد و لذا داوطلبان لازم است برای اطلاع از زمان پرینت کارت و آدرس محل برگزاری به اطلاعیه‌هایی که در این خصوص در روز یکشنبه ۸ مرداد ۹۶ بر روی سایت این سازمان منتشر می‌شود، مراجعه نماید.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: درخصوص تاریخ آزمون سایر مجموعه‌ها نیز ضرورت دارد به اطلاعیه‌ای که روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۹۶ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود، مراجعه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد

رییس سازمان سنجش گفت: ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ کشف شد، موارد به هیات‌های بدوی ارجاع می‌شود و معمولا کمتر از ۵ سال محرومیت برای داوطلبان ندارد.

به گزارش مشرق، عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور امروز در حاشیه مراسم نکوداشت اساتید نمونه کشوری در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ یکی از ایمن‌ترین آزمون‌های سراسری بود و یا صحت کامل برگزار شد واقعاً مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه‌های زیرزمینی را ه داوطلبان را اغفال می‌کنند نخوردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند.

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود، ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل شدند.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به که این داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان‌ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب نیز گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات‌های تجدید نظر ارجاع می‌شوند و معمولاً برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم.

وی در مورد زمان برگزاری مجدد آزمون سراسری نوبت اول برای آن دسته از داوطلبان سیل‌زده روز پنجشنبه گذشته نیز توضیح داد: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای ابن شهرستان دوباره برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳