Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار یزد با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در پیشبرد اهداف ستاد بازآفرینی شهری، گفت: ارتقای کیفیت زندگی شهری اولویت اجرایی ستاد بازآفرینی شهری در استان است.

به گزارش ایسنا، «مصطفی سالاری » در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان یزد با بیان این که برخی موارد مربوط به ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان یزد در جلسات ستاد استانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است، اظهار کرد: هدف اصلی همکاری این ستاد برقراری تعامل بین بخشی و هم افزایی تمام دستگاه های عضو در محدوده ها و بافت های نامتجانس شهری که امروزه به عنوان چالش مدیریتی مطرح است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این که دبیری ستاد در سطح شهرستان بر عهده شهرداری یزد می باشد، افزود: دستگاه‌های عضو باید از ظرفیت و پتانسیل خود در جهت رسیدن به اهداف ستاد شهرستانی با دبیر و دبیرخانه ستاد همکاری نمایند و در هر جلسه به صورت منظم و با تدوین برنامه های کارشناسی شده متناسب با اهداف و وظایف سازمان خود پیشنهادات خود را ارائه نمایند .

فرماندار یزد با اشاره به وظایف این ستاد در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سلامت و احیاء، بازسازی و نوسازی،‌گفت: با توجه به سند ملی بازآفرینی و سطوح مداخله در سطح ملی و استانی و شهرستانی و محلی می بایست جلسات ستاد به صورت مرتبط و با برنامه برای ساماندهی و توانمندسازی تشکیل شود .

این مقام مسئول تصریح کرد: دستگاه‌های عضو ستاد باید با اولویت بندی با توجه به شرح وظایف طرح‌ها و برنامه‌های خود را به ستاد اعلام نمایند تا با پیگیری در جلسات استانی و ملی بتوانیم اعتبارات مناسبی برای اجرای آنها جذب کنیم .

سالاری در ادامه بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در راستای پیشبرد اهداف ستاد بازآفرینی پایداری شهری شهرستان تأکید کرد و افزود: باید برای تحقق برنامه‌ها از ظرفیت‌های بخش خصوصی، سازمانهای مردم نهاد و از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم .

وی در پایان بر همکاری مردم با دستگاه های اجرایی در این زمینه تأکید کرد و گفت: به همین منظور باید سیاست‌های تشویقی از جانب ادارات و نهادهای اجرایی مسئول در این خصوص نیز در نظر گرفته شود .


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاهش تخلفات و کنترل جدی ساخت و سازها» اولویت مدیریت شهری است

شهردار شهرکرد گفت: تلاش شهرداری شهرکرد در راستای کاهش تخلفات ساختمانی، کنترل جدی ساخت‌وسازها و تسهیل‌گری در صدور رای کمیسیون ماده ۱۰۰ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمدحسین واحدیان، امروز _ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جلسه هم‌افزایی و هم‌اندیشی به منظور کاهش تخلفات ساختمانی در شهرکرد با بیان اینکه ممانعت از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهر، نیازمند نظارت مستمر است، اظهار کرد: دستگاه‌ها باید در ارتباط با یکدیگر به ویژه با شهرداری همدل، هماهنگ و همراه باشند و حفاظت از حریم شهر را زیر ذره‌بین قرار دهند.

شهردار شهرکرد افزود: ما در راستای حفاظت از حقوق شهروندی و اراضی ملی، با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات ویژه تلاش کردیم تا این تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری و حمایت دستگاه قضائی ادامه داد: قطعاً در صورت مشاهده هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز، برخوردهای قانونی بدون هیچ‌گونه اغماضی صورت خواهد گرفت.

واحدیان اظهار کرد: تلاش شهرداری شهرکرد در راستای کاهش تخلفات ساختمانی، کنترل جدی ساخت‌وسازها و تسهیل‌گری در صدور رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ است.

کد خبر 751658

دیگر خبرها

  • عرضه نقدی ریسپکت ۲ در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
  • «کاهش تخلفات و کنترل جدی ساخت و سازها» اولویت مدیریت شهری است
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل