Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@00:12:49 GMT

3 کشته در تصادف با پل عابر پیاده در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۷۱۳۰۵

سخنگوی اورژانس مازندران گفت : برخورد خودروی پژو پارس با پل عابر پیاده در استان موجب فوت سه نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر شد .
به گزارش ایرنا، ذکریا اشکپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : ساعت 42 دقیقه بامداد امروز ، وقوع حادثه برخورد خودرو با پل عابر پیاده به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : پس از اعلام این حادثه ماموران پایگاه های اورژانس میربازار و بابلسر یک به محل حادثه در منطقه عبور درزی نقیب حد فاصله بابل به بابلسر اعزام شدند .
سخنگوی اورژانس مازندران اضافه کرد : با وجود حضور بموقع ماموران اورژانس در محل حادثه اما به دلیل شدت ضربات وارده به ناحیه شکم و سر حادثه دیدگان ، 2 نفر در دم جان باختند .
وی ادامه داد : تلاش برای نجات جان 2 مصدوم این حادثه با انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال به بیمارستان شفای بابلسر انجام شد که متاسفانه برغم تلاش ماموران اورژانس جوان 20 ساله نیز جان باخت .
به گفته اشکپور وضعیت مصدوم 19 ساله این حادثه نیز بحرانی و وخیم است .
مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که 3600 کیلومتر آن را محورهای اصلی تشکیل می دهند.
اورژانس مازندران با در اختیار داشتن بیش از 80 پایگاه امداد جاده ای و هوایی خدمات دهی به مصدومان را انجام می دهد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد

عکس آرشیوی است.

به گزلرش «تابناک» به نقل از ایرنا از جمعیت هلال احمر استان اردبیل، مجید فتاح زاده با اعلام این خبر گفت : شب گذشته برابر با دریافت گزارش حادثه برخورد یک دستگاه وانت نیسان و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ جاده پارس آباد_ مشگین شهر(حوالی قشلاق حاج فتحعلی) نجاتگران شهرستان پارس آباد با هماهنگی مرکز کنترل عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر در قالب دو تیم عملیاتی متشکل از چهار نفر با خودروی آمبولانس امدادی و ست نجات در محل حادثه حاضر شدند.

فتاح زاده اضافه کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر در این حادثه چهار فوتی را رهاسازی کرده و تحویل عوامل ذیربط دادند.

به گفته وی یک مصدوم حادثه نیز توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه انتقال یافت.

سرپرست معاونت امدادونجات استان اردبیل با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش های مردمی است.

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین