Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه توسط تبلیغات اسلامی استان زنجان در هفته عفاف و حجاب خبر داد.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ۲۱ تیرماه سالروز حجاب و عفاف، گفت: در این هفته سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان ۲۰۰ عنوان برنامه ها را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری نشست بانوان فرهیخته در ۷ شهرستان ماهنشان، زنجان، ابهر، طارم، ایجرود، خرمدره و خدابنده خبر داد و اظهار کرد: تشکیل و اعزام اکیپ مشاورین حجاب و عفاف هم در این شهرستانها برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری نشست تحلیلی فلسه حجاب وعفاف،برگزاری جلسات پاتوق دخترانه در ۷شهرستان، برگزاری نمایشگاه محتوایی با محوریت حجاب و عفاف که بیشتر در مصلاهای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

صفی یاری تاکید کرد: توزیع بروشور حجاب و عفاف با عنوان حیات طیبه در ۱۴ سری، اعزام مبلغه به تعداد ۳۵ مبلغه به دستگاههای اجرایی استان که به هر شهرستان ۵ مبلغه اعام می شود و برگزاری جلسات با موضوع حجاب و عفاف و تاثیرات آن در تعالی جامعه توسط ۵۴ کبلغه مستقر در روستاها برگزار می شود.

وی از تجمع بزر گ بانوان با عنوان تحکیم حریم خانواده در ۲۱ تیرماه در امامزاده سید ابراهیم خبر داد و گفت: این برنامه ساعت ۱۶ برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: ۷۰ پایگاه اوقات فراغت هم برنامه های حجاب و عفاف را برگزار می کنند.

صفی یاری تصریح کرد: بی‌حجابی ارمغان فرهنگ غربی است و باید با آن مبارزه کرد ودشمن با ابزارهای مختلف درصد ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی و دینی جامعه اسلامی ایران است و شبکه‌های ماهواره‌ایفراوانی برای دور کردن جامعه اسلامی ایران از ارزش‌های و باورهای دینیو ترویج بی‌حجابی فعالیت می‌کنند.

وی یاد آورشد: جامعه محجبه و عفیف سلامت جامعه را تضمین می‌کند و متأسفانه در این میان بی‌حجابی بستر بسیار مهم برای ایجاد و اشاعه آسیب‌های اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: بی‌حجابی و بی‌بندوباری از پیامدهای شوم فرهنگ غرب است و امروز دشمن با این ابزار وارد جامعه اسلامی ایران شده و بی‌حیایی و بی‌آبرویی را ترویج می‌دهد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پليس کردستان برای اجرای طرح نور "عفاف و حجاب"

به گزارش خبرنگار حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سردار "علی آزادی"در خصوص اجرای طرح نور،ضمن تقدیر از تمامی هموطنان قانون‌مدار به سبب رعایت ارزش ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه اظهار داشت: در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال می شود.

وی افزود: به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است رعایت نمایند.

سردار آزادی بیان داشت: پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان،یادآور می شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می نماید،از همین روی از آنان انتظار دارد که به ارزش های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم نمایند.

در اطلاعیه شماره دو انتظامی کردستان در خصوص طرح نور(عفاف و حجاب) آمده است: 
 
با اجرای طرح نور از روز شنبه 25 فروردین ماه 1403، خوشبختانه شاهد همکاری وصف ناپذیر مردم عزیز به ویژه بانوان فهیم و قانون مدار استان با پلیس هستیم.  زنان و دختران کردستانی، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور زنان این مرز و بوم است. 
 
تمام تلاش پلیس بر این است که بانوان استان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی هاست که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می شود. 
 
فرماندهی انتظامی کردستان به تمام مادران، خواهران و دختران هم استانی که با برادران خود در فراجا همگام و همسو بوده و با روشنفکری آگاهانه نسبت به قوانین جامعه ایران اسلامی تمکین دارند، تقدیر و تشکر خالصانه خود را ابراز می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • آمادگی پليس کردستان برای اجرای طرح نور "عفاف و حجاب"
  • حجاب معرف هویت اسلامی جامعه است
  • عملیات «وعده صادق» صلابت و اقتدار مدافعان امنیت را نشان داد
  • حجاب سلامت هر جامعه را تضمین می‌کند
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • رعایت حجاب از ادارات استان سمنان آغاز شود
  • کلان پروژه دشمن حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی است
  • اجرای طرح عفاف و حجاب نور باید با روشنگری و تبیین همراه باشد
  • عدلیه کرمان پشتیبان اجرای طرح حجاب وعفاف است