Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@21:33:10 GMT

‎بانوان طبسی بر فراز قله‌ی 2800 متری بجنورد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۷۲۳۸۴

‎به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسيج از خراسان جنوبی، تيم كوهنوردی بانوان بسيجی خراسان جنوبی که قله‌ی 2800 متری يامان‌داغی بجنورد در خراسان شمالی را فتح کرده‌اند، روز گذشته به استان بازگشتند.‎منصوره پناهی و محدثه برهانی از طبس، زهرا ياوري‌نسب و مريم عسكري‌پناه از درميان و زهره نامی از قائن تشكيل‌دهندگان تيم كوهنوردی بانوان بسيجی خراسان جنوبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎این برنامه در قالب همايش سراسری بانوان بسيجی كشور اجرا شد.‎سرپرست گروه كوهنوردان بسيجی خراسان جنوبی در این باره اظهار داشت: ارتفاع اين قله 2800 متر است، اما از لحاظ پيمايشی چهار هزار متر كوهپيمايی، جنگل‌نوردی و سنگ‌نوردی دارد.‎منصوره پناهی افزود: ساعت صعود 4 صبح و ساعت فرود 18 بود و اعضای تيم كوهنوردی خراسان جنوبی جزو 10 نفر ابتدائی این برنامه بودند که قله كوه يامان‌داغی را فتح کردند.‎وی سطح همايش سراسری بانوان بسيجی كشور برای صعود به قله يامان‌داغی خراسان شمالی را بسیار بالا دانست و ادامه داد: بیشتر شركت‌كنندگان در این همایش دو روزه، جزو مربيان كوهنورد و افرادی بودند كه صعودهای زيادی را در كارنامه خود دارند.‎

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۰۰ نیروگاه کوچک مقیاس در کشور راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در سطح روستاهای استان سمنان در بخش درجزین با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، خدمت رسانی به خصوص به روستاها و مناطق محروم را رسالت بسیج سازندگی دانست.

وی با اشاره به ارائه خدمت در راستای توانمند سازی نقاط کم برخوردار در سراسر کشورمان، تاکید کرد: به همت بسیج سازندگی و با همکاری کمیته امداد و وزارت نیرو، دو هزار و ۸۶۴ نیروگاه کوچک مقیاس خانگی در نقاط محروم کشور راه اندازی شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه امروز در استان سمنان نیروگاه کوچک مقیاس عمدتاً در مناطق روستایی و کم برخوردار به صورت متمرکز و همزمان افتتاح می‌شود، تاکید کرد: وزارت نیرو برق تولیدی این نیروگاه‌ها را خریداری و هم برق مورد نیاز استان‌ها تأمین می‌شود و هم خانواده‌ها به لحاظ مالی و اقتصادی توانمند می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه در گام اول ۲۱۳ نیروگاه کوچک مقیاس خورشیدی در استان راه اندازی و تا پایان سال، ۳۵۰ نیروگاه خورشیدی دیگر به بهره برداری خواهد رسید، گفت: ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس، طی تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ایجاد خواهد شد.

سردار منصور شوقانی بیان کرد: به واسطه اینکه سمنان استانی صنعتی است این آمادگی وجود دارد که شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی با بسیج سازندگی تفاهم نامه و قرار دادهایی را امضا و برق مورد نیازشان از طریق همین نیروگاه‌ها تأمین شود در این راستا همچنین ایجاد شش نیروگاه در کارخانجات استان سمنان هدف گذاری شده است.

کد خبر 6099613

دیگر خبرها

  • ۲۸۰۰ نیروگاه کوچک مقیاس در کشور راه اندازی شد
  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • پیکر آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت