Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد مرادی در گفت و گو با خبرنگارپایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد عملکرد حسین کیهانی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا اظهار داشت: همانطور که از قبل هم پیش بینی کرده بودم، این ورزشکار توانست در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال خوش رنگ طلا دست یابد. از نتیجه به دست آمده این ورزشکار رضایت کامل دارم و باید بگویم کیفیت مسابقات بسیار بالا بود زیرا تمام عنوان داران آسیایی در این مسابقات شرکت کرده بودند تا بتوانند سهمیه رقابت های جهانی لندن را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نتایج تیم ملی دو و میدانی در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: نتایج بسیار خوب و درخشانی توسط ورزشکاران کشورمان در هندوستان کسب شد زیرا در تمام ادوار برگزار شده مسابقات آسیایی سابقه نداشت که ورزشکاران ما بتوانند به چهار مدال طلا دست یابند و در مجموع ورزشکاران تیم ملی دو و میدانی کاری کردند کارستان. امیدوارم نگاه مسئولان به این رشته تغییر پیدا کند و از دوندگان بیشتر حمایت کنند تا آن ها بتوانند در مسابقات بین المللی همچنان درخشان ظاهر شوند.

مرادی درباره برنامه های حسین کیهانی برای مسابقات جهانی لندن تصریح کرد: تمام سعی و تلاشم بر این است در این فرصت باقی مانده تا آغاز مسابقات جهانی لندن شرایط حسین کیهانی را به مرز آیده آل برسانم تا بتواند در لندن یک نتیجه خوب و درخورشان نام ایران را کسب کند.

انتهای پیام/

برنامه ریزی من موفقیت حسین کیهانی در لندن است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج

دریافت 29 MB کد خبر 6095492

دیگر خبرها

  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • دانشمندان یک «خطای فنی» در لبه کیهان کشف کردند
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • جهان احتمالا با ذراتی پر شده که سریع‌تر از نور حرکت می‌کنند
  • فیلم‌ های سینمایی امروز تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند