Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تحصیلات تکمیلی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: مصاحبه دکتری تخصصی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که این دانشگاه را در اولویت‌های خود انتخاب کرده‌اند، در تاریخ 18 مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، آزمون مرحله دوم (مصاحبه) دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که این دانشگاه را در اولویت‌های خود انتخاب کرده‌اند، در تاریخ 18 مرداد در واحدهای دانشگاهی زیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه

رشته

واحد دانشگاهی برگزارکننده

نشانی سایت دانشگاه

نشانی محل برگزاری مصاحبه

10

پرستاری

واحد علوم پزشکی تهران

www.iau.tmu.ac.ir

تهران- خیابان شریعتی- خیابان شهید خاقانی- خیابان عطاری مقدم- بن‌بست دانش- علوم پزشکی تهران- 22002041-44

10

مهندسی بافت

واحد پزشکی تهران

www.iau.tmu.ac.ir

تهران- خیابان شریعتی- خیابان شهید خاقانی- خیابان عطاری مقدم- بن‌بست دانش- علوم پزشکی تهران- 22618513- 22615254- 22004781-

7- 22006660

10

نانوفناوری پزشکی

واحد علوم دارویی

www.iau.tmu.ac.ir

تهران- خیابان شریعتی- بالاتر از پل صدر- خیابان موسیوند- نبش خیابان کریمی 22237147 دانشکده علوم و فن‌آوری های نوین

10

مدیریت خدمات بهداشتی درمانی

واحد علوم و تحقیقات

www.iau.tmu.ac.ir

اشرفی اصفهانی انتهای سیمون بولیوار به سمت حصارک- واحد علوم تحقیقات- دانشکده علوم پزشکی-ب لوک 2 آموزشی– طبقه 5

44865154 الی 8

براساس اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی؛ آزمون مرحله دوم (مصاحبه) به صورت ساختارمند در قالب چند ایسـتگاه مجـزا (شامل تسلط بر پایان‌نامه مقطع قبلی و مقاله مستخرج از آن، جست‌وجوی منابع علمی، توانایی ارائـه مطالـب علمـی، تسلط بر زبان انگلیسی و موضوعات تخصصی رشته) برگزار خواهد شد.

در هر یک از ایستگاه‌های مصاحبه ساختارمند، راهنمای ایستگاه مربوطه در اختیار داوطلب قرار می‌گیرد و پس از حضور داوطلب در هـر ایسـتگاه در زمـان تعیـین شده (در حدود 10 دقیقه) ممتحنین با استفاده از چک لیست‌های موجود برای هـر ایسـتگاه، بـه ارزیـابی داوطلـب خواهند پرداخت.

شرایط و نکات قابل توجه داوطلبان برای شرکت در مصاحبه

براساس مصوبه نوزدهمین جلسه شورای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، از سال تحصیلی 97-96 و به بعد قبولی نهایی در آزمون منوط به کسب حد نصاب حداقل 30 درصد از کل نمره آزمون مصاحبه، با رعایت سایر شرایط و مقررات است.

بر اساس این گزارشاطلاعات دقیق تر در مورد زمان برگزاری مصاحبه داوطلبان در سایت دانشگاه درج خواهـد شد بنابراین برای اطمینان از زمان دقیق مصاحبه مراجعه به سایت دانشگاه برگزارکننده الزامی است وعـدم حضور به موقع در مصاحبه به منزله انصراف از آزمون است.

داوطلبان باید جهت حضور در جلسه باید علاوه برکارت شناسایی معتبر، کـارت ورود بـه جلسـه خـود را همـراه داشته باشند و از مدارک بارگذاری شده خود در پورتال مرکز سنجش پزشکی یک نسخه کپـی تهیـه کـرده و در قالب یک CD ، درروز مصاحبه تحویل همکاران محترم در دانشگاه دهند.

همچنین با توجه به اینکه ارائه پایان‌نامه در زمان مصاحبه الزامی است، داوطلبان لازم است حتما یـک نسخه از پایان نامه خود را همراه داشته باشـند و دانشجویان ترم آخر نیز باید پایان‌نامه دفاع شده یا آماده دفاع خود را جهت ارایه به گروه مصاحبه‌کننده به همراه داشـته باشـند. عدم ارایه پایان‌نامه موجب کسرامتیاز مربوط به این بخش می‌شود.

به گزارش روایط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، هرگونه اطلاعات بیشتر از طریق سایت دانشگاه برگزارکننده مصاحبه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد

پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و افزود: در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: این دانشگاه با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به‌خصوص تحصیلات تکمیلی دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلیمان فاضلی یادآور شد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

وی تبیین کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌ گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در این دانشگاه ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد