Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری و مشارکت درباره فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اشتغال و کارآفرینی میان جهاد دانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی (ره) امضا شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ این تفاهم نامه با هدف استفاده از توانمندی‌های علمی، تخصصی و تجربی جهاد دانشگاهی برای توانمندسازی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) و سایر نیازمندان جامعه، ارتقاء دانش تخصصی و افزایش مهارت نیروی انسانی و کیفیت تحقیقات علمی - کاربردی در خصوص فقرزدایی میان حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زمینه‌های همکاری این تفاهم نامه شامل اشتغال و توانمندسازی، حمایت‌های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی و پژوهشی میان دو طرف است.
براساس این تفاهم نامه تعهدات جهاد دانشگاهی شامل معرفی رشته‌ها و مهارت‌های دارای بازار کار و مشاغل نوین به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری دوره‌های استعدادسنجی و مشاوره شغلی، خدمات کاریابی، تدوین و اجرای دوره‌های آموزشی و همکاری در تولید محتواهای فرهنگی، دینی و اعتقادی برای گروه‌های هدف در کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
همچنین همکاری در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره)، مشارکت در برگزاری همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و اردوهای فرهنگی ویژه دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره)، بهره گیری از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در بخش درمانی و بیمه خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، بهره گیری از توان و ظرفیت شرکت‌های وابسته به جهاد دانشگاهی برای احداث مسکن مددجویان و تکمیل طرح‌های ساختمانی کمیته امداد و استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی برای نصب و راه اندازی واحدهای مولد انرژی خورشیدی است.
برخی از تعهدات کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این تفاهم نامه شامل اولویت بندی نیاز‌ها و مطالبات خانواده‌های تحت حمایت، شناسایی مددجویان مستعد و نیازمند آموزش و معرفی آن‌ها به مراکز جهاد دانشگاهی و انتقال تجربیات در عرصه توانمند سازی و اشتغال زایی مددجویان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این تفاهم نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسید.

دکترحاج عبدالامیر قرشی رئیس مرکز کربلاء للدراسات والبحوث در عتبه مقدس حسینی در دیدار و گفت وگو با رئیس و معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی به شرحی از فعالیت‌های مجموعه دراسات در زمینه‌های مختلفی همچون حوزه‌های علمی، پژوهشی و نشر کتب و مجلات پرداخت.

دکتر محمدرضا قائمی نیک، معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز در این دیدار گفت: تفاهم صورت گرفته با این مرکز برای نخستین بار برای ارتقاء فعالیت‌های دو محموعه انجام شده است که پس از گفت وگو و تبادل نظر‌های متوالی درباره فعالیت‌ها و اقدامات آموزشی و علمی دو مجموعه،  امضای تفاهم نامه همکاری صورت گرفت.

 وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: این دانشگاه با ظرفیت‌های مطلوب علمی و پژوهشی در سال‌های فعالیت خود با مراکز بین المللی زیادی همکاری کرده و  این تفاهم نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسیده است.

 دکتر قائمی نیک گفت: امضا تفاهم نامه با مرکز للدراسات والبحوث فی العتبة الحسینیة المقدسةنیز از شمار توسعه فعالیت‌های بین المللی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در بخش‌های علمی و پژوهشی است .

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود