Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@15:25:14 GMT

رویا تیموریان به جمع بازیگران «سایه‌بان» پیوست

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۷۴۳۰۹

«رویا تیموریان» به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «سایه‌بان» به کارگردانی برادران محمودی پیوست.

خبرگزاری فارس: سریال سایه بان محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که برادران محمودی از اوایل امسال پیش تولید آن را شروع کرده اند با پایان یافتن مراحل پیش تولید و آماده شدن دکور اولین لوکیشن سریال که یک کارگاه بزرگ است، به زودی فیلمبرداری آن در تهران کلید آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خلاصه داستان آمده است سایه بان قصه زندگی امروز ما و شماست.

۲ رفیق که در منطقه‌ای کارگر نشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می‌کنند که چراغ خانه‌هایشان را روشن نگه دارند.

ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان، خون می‌شود در رگهایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر

اما زخمی در راه است

زخمی که سنگ محکیست برای رفاقت دیرینه شان...

تا امروز حضور امین تارخ ازیتا حاجیان بهزاد فراهانی علی اوسیوند و پریوش نظریه در این سریال قطعی شده است.

بزودی لیست نهایی بازیگران و عوامل سایه بان معرفی خواهند شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟

به تازگی خبر‌هایی مبنی بر ساخت سریال جدید مهران مدیری با عنوان «پدر قهوه» عنوان شده، اما هنوز به تایید رسمی نرسیده است؛ هرچند این کارگردان از آن دسته افرادی است که معمولا ترجیح می‌دهند پروژه‌هایشان را در بی‌خبری و در عین حال با توسل به انتشار اخبار غیررسمی پیش ببرند.

به گزارش ایسنا، با این حال طبق پیگیری از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، مهران مدیری هنوز برای تولید سریال خاصی اقدام نکرده است.

ساترا اعلام کرد: «مدیری هنوز برای تولید سریال خاصی اقدام نکرده است و اخبار منتشرشده در فضای مجازی با موضوع تولید سریال «پدر قهوه» توسط مهران مدیری صرفاً گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در فضای مجازی است.»

در اخباری که منتشر شده، عنوان شده است که «پدر قهوه» را می‌توان پروژه‌ی جدید مهران مدیری پس از برنامه‌ی «اسکار» دانست؛ رئالیتی‌شویی که اتفاقا استقبال چندانی هم از آن نشد و حالا داستان سریال جدید، در فضا و ساختاری کاملا متفاوت، حول موضوع مافیای قهوه در ایران می‌گذرد.

گویا قرار است ژاله صامتی ـ بازیگر محبوب سریال زیرخاکی ـ بازیگر نقش اول زن این سریال باشد. مهران مدیری نقش رئیس مافیای قهوه را ایفا کند و سام درخشانی هم یکی از نقش‌های محوری پدر قهوه را بر عهده بگیرد. همچنین از ترکیبی که برای بازیگران در نظر گرفته شده، می‌توان از همین حالا فضای کمدی کار و شباهتش با آثاری، چون مرد هزار چهره یا هیولا را متصور شد.

دیگر خبرها

  • میهمان ویژه دیدار تراکتور و استقلال
  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • اکسپو وعده صادق ۲ بود/ لزوم اصلاح رفع تعهد ارزی از ۳ کشور همسایه
  • مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟
  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • بازیگران سریال تورم
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد