Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@22:43:49 GMT

دمشق آزادی شهر موصل را به ملت و دولت عراق تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۷۴۵۵۰

وزارت خارجه سوریه امروز دوشنبه آزادسازی شهر موصل توسط الحشد الشعبی و ارتش عراق را به ملت و دولت این کشور تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر العبادی نخست وزیر عراق یکشنبه (روز گذشته) وارد محله «موصل قدیم» شد و پیروزی موصل را اعلام کرد.

یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که دولت سوریه این پیروزی بزرگ را که الحشد الشعبی و ارتش عراق در موصل رقم زدند به ملت و دولت این کشور تبریک میگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری سانا به نقل از این مبع گزارش داد: سوریه تأکید دارد که با ملت، ارتش و دولت خود و با همکاری ملت، دولت، ارتش و الحشد الشعبی عراق به نابودی باقی مانده عناصر داعش ادامه خواهد داد.

دمشق تأکید کرد که تلاشهای مشترک میان دو کشور برادر، عامل اصلی تضمین بازگشت داعش یا هر نوع تروریسم خونبار به این دو کشور و منطقه خاورمیانه باشد.

نیروهای عراق از مهر ماه سال گذشته برای آزادسازی این شهر که مرکز خلافت خود خوانده داعش بود، عملیات «قادمون یا نینوی» را آغاز کردند.

این نیروها موفق شدند طی این عملیات، ابتدا شرق موصل را آزاد کنند و پس از آزادی محله‌های بخش غربی خود را به محله موصل قدیم برسانند.

گروه تروریستی داعش در سال 1393 موفق شد با سوء استفاده از شرایط داخلی عراق، این شهر را در مدت چند ساعت اشغال کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران