Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز؛ ناصر معینی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: واحد یک نیروگاه حرارتی تبریز چهارشنبه گذشته در اثر آتش سوزی کلید 6kv ورودی ترانس 1LTC از مدار خارج شده بود.

وی اظهارکرد: علاوه بر تعمیر و بازسازی تجهیزات آسیب دیده، در پاره ای موارد با اتکا بر دانش فنی پرسنل و تجارب آنها، ابداعاتی در نحوه اتصالات بکار برده شد که در نوع خود کم نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجانشرقی که در طول چهارشبانه روز، نیروگاه را ترک نکرد، گفت: کار بسیار بزرگی انجام شد و تمامی کلیدها در عرض چهار روز به طور کامل سرویس و آسیب دیدگی آنها رفع شد.

معینی با تاکید بر اینکه کاری که پرسنل نیروگاه حرارتی تبریز در مدت چهار شبانه روز انجام داده اند، به هیچ عنوان قابل توصیف نیست، اضافه کرد: این پرسنل با کار جهادی جانفشانی کردند.

پس از حادثه آتش سوزی در نیروگاه حرارتی تبریز، گمانه زنی های فراوانی مبنی بر زمانبر بودن تعمیرات نیروگاه به مدت حداقل سه ماه وجود داشت و بعضی تفاسیر کارشناسی نیز این پیش بینی را تایید می کرد ولی از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری پرسنل در کنار تعهد و تخصص آنها باعث شد تا واحد یک نیروگاه تبریز پس از چهار شبانه روز به شبکه متصل شود.

نیروگاه 700مگاواتی حرارتی تبریز دارای دو واحد با ظرفیت تولید هرکدام 350MW می باشد که نقش بسیار موثری در تامین انرژی الکتریکی منطقه و پایداری شبکه دارد.

واحد دوم نیروگاه حرارتی تبریز هم در پی حادثه روز چهارشنبه به صورت اتوماتیک از مدار خارج شده بود که بعدازظهر پنجشنبه پس از خنک کاری به شبکه برگشت.

انتهای پیام/ش

آتش سوزی در نیروگاه حرارتی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت

 شادی نیا گفت: حادثه انحراف مینی بوس به مرکز ارتباطات اورژانس استان آذربایجان شرقی اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر از آنها به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این مینی بوس از مسیر منحرف شده و به تل خاک برخورد کرده است گفت: سرنشینان مینی بوس حادثه دیده هواداران تیم فوتبال تراکتور بودند که برای تماشای دیدار این تیم با استقلال قصد حضور در ورزشگاه یادگار امام را داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • دو هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • بومی‌سازی تولید پره توربین‌های کلاس F در سال جاری
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان