Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی قزوین خبرداد: دانش آموزان آبیکی موفق به کشب رتبه اول در سرود همگانی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نگاه آبیک، حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از کسب رتبه دوم کشوری سرود همگانی توسط مدارس استان قزوین در سال ۹۶-۹۵ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرود همگانی یکی از فعالیت‌های گروهی است که با حضور و مشارکت حداکثری دانش آموزان مدارس و با هدایت و راهنمایی اولیاء مدرسه در سراسر مدارس استان قزوین اجرا می‌شود و در این فعالیت، مدارس استان می‌توانند ۴ سرود همگانی را تهیه و برای رقابت به مرحله منطقه ای و استان ارسال نمایند.

این مسئول فرهنگی استان در ادامه بیان کرد: پس از داوری سرودهای همگانی در مرحله استانی تعدادی از مدارس، موفق به کسب امتیازات حضور در رقابت کشوری شدند.

انصاری در پایان اعلام کرد: آثار مدارس منتخب برای رقابت با دیگر استان‌ها به دبیرخانه سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری ارسال شد که پس از ارزیابی در این مرحله، آموزشگاه مختلط «رضوی» از شهرستان آبیک موفق به کسب رتبه اول کشوری و آموزشگاه ابتدایی دخترانه «اسوه» از ناحیه یک قزوین موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۰۰ درصدی کسب رتبه‌های ۳ رقمی توسط دانش‌آموزان کرمانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از رشد ۳۰۰ درصدی کسب رتبه‌های سه‌رقمی توسط دانش‌آموزان این استان در کنکور سراسری ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استا، رضا رضایی در جلسه تبیین فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزش متوسطه آموزش‌و پرورش ناحیه یک کرمان اظهار کرد: در ماه رمضان درهای سفره رحمت الهی باز است و امیدوارم از این ماه برای خودسازی و طلب مغفرت از درگاه خداوند حداکثر استفاده را ببریم.

وی از مسئولیت‌ها به عنوان یک امانت الهی نام برد و افزود: از خدا بخواهیم در این مسئولیت‌ها دچار غرور نشویم و برای خدمت به مردم با حداکثر توان و ظرفیت تلاش کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه نگاه مردم و مسئولان کشوری به استان کرمان بعد از شهادت شهید سلیمانی ویژه و خاص است، گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم کرمان مبنی بر نخبه‌پروری مردم کرمان، رسالت آموزش و پرورش استان را سخت کرد و همه باید در راستای تحقق این مهم تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: در جایگاهی که هستیم کم‌کاری بر اساس آیه شریفه «وَیْلٌ لِلْمُطَفِّفِینَ» ممنوع است، زیرا کم‌کاری در نظام تعلیم و تربیت عواقب غیرقابل جبرانی را برای کشور و جامعه در پی دارد.

رضایی از آموزش‌وپرورش به عنوان سرمایه‌دارترین دستگاه اجرایی کشور در حوزه‌های مختلف انسانی و املاک نام برد و افزود: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور مهمترین سرمایه آموزش و پرورش هستند.

وی با اشاره به تجزیه و تحلیل فعالیت‌های آموزشی مدارس متوسطه استان در زمینه امتحانات نهایی، جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی و المپیادهای علمی، گفت: این تحلیل به صورت درس به درس، کلاسی، مدرسه‌ای، منطقه‌ای و استانی در طول سال تحصیلی انجام می‌شود تا با شناخت کامل فرصت‌ها و تهدیدها در راستای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی گام برداریم.

رضایی با اشاره به رشد ۱۰۰ درصدی کسب رتبه‌های دو رقمی در کنکور سراسری ۱۴۰۲، از رشد ۳۰۰ درصدی رتبه‌های سه رقمی دانش‌آموزان استان در کنکور ۱۴۰۳ خبر داد.

کد خبر 736950

دیگر خبرها

  • رتبه ممتاز مدارس بهمئی در برگزاری محافل انس با قرآن
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • ۸۰ درصد دانش آموزان صدرای خوزستان به پویش«زندگی با آیه‌ها»پیوستند
  • برگزاری کارگاه تولید قارچ در مدارس ورامین
  • رشد ۳۰۰ درصدی کسب رتبه‌های ۳ رقمی توسط دانش‌آموزان کرمانی
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۴ درصد دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • آلمان دانش آموزان را برای جنگ آماده می‌کند
  • سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز الگوی موفق کشوری شد