Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پوریا روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات بدمینتون استان زنجان افزود: باید بدمینتون بازان اخلاق مدار در سطح استان ها تربیت و به جامعه ورزش کشور تحویل داده شوند.
وی با بیان اینکه ورزشکاران باید نماد اخلاق در جامعه باشند، به ورزش بدمینتون زنجان، اشاره و اظهار کرد: باید اختلاف سلیقه در ورزش بدمینتون این استان کنار گذاشته شود و برای رشد و شکوفایی این رشته ورزشی زنجان از حاشیه ها دور بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پوریا با بیان اینکه مجمع انتخابات هیات بدمینتون زنجان در فضایی آرام برگزار شد افزود: هیچ کدام از نامزدها بیگانه از بدمینتون نیستند و با توجه به اینکه هر مجمعی فقط یک برنده می تواند داشته باشد بنابراین بهتر است تمام اعضاء مجمع به یاری و کمک فدراسیون بدمینتون و همچنین فرد منتخب بیایند تا هیات خوب و پوپایی داشته باشیم.
وی تصریح کرد: زنجان از مربیان و ورزشکاران شاخص و توانمندی برخوردار است که همواره اخلاق مداری خود را در عرصه ورزش نشان داده و امید است این روند همچنان تداوم یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: ورزش بدمیتون این استان از فضای آرام و فرهنگ والا برخوردار می باشد که این مدیون خون شهدا و امام راحل است.
علی جوان افزود: حضور پنج نامزد در این دوره از مجمع انتخابات هیات بدمینتون استان زنجان، این انتخابات را شیرین و پرمحتوی کرد و به حتم تمام اعضاء مجمع، هیات را در رسیدن به اهدف و برنامه ها یاری خواهند داد تا این رشته ورزشی زنجان به روزهای اوج بازگردد.
وی با بیان اینکه بدمینتون زنجان از ورزشکاران و مربیان توانمند، مجرب و صاحب نام برخوردار است اظهارکرد: سهم بدمینتون این استان در افتخارات ملی کسب شده همواره چشمگیر بوده است و در واقع از بازوان توانمند فدارسیون محسوب می شود.
جوان ادامه داد: در اردوهای تیم ملی بدمینتون ایران، اردویی نبوده است که از وجود مربیان و بدمینتون بازان این استان بهره مند نباشد و در زمان حاضر نیز این رشته ورزشی زنجان با توجه به قدمتی که دارد همچنان خوب و مناسب می درخشد.
وی تصریح کرد: فرهنگ بدمینتون در سطح زنجان جا افتاده و در حال حاضر نیز این رشته ورزشی به بیرون از فضاهای ورزشی همچون پارک ها، کوچه ها و باغات کشیده شده است.
جوان ابراز امیدواری کرد فاصله بدمینتون ایران و آسیا کم شود و بدمینتون بازان ایران با حضور توانمند در رقابت های آسیایی، جهانی و المپیک، همچون رشته کشتی و وزنه برداری، حرف برای گفتن داشته باشد.
به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات هیات بدمینتون استان زنجان امروز /دوشنبه/ در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار و محمود انصاری با کسب 12 رای از 18 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا

رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان فارس با جمعی از ورزشکاران و مربیان و همچنین تعدادی از اعضای شورای شهر صدرا دیدار و گفت‌گو کرد. در این دیدار هرکدام از ورزشکاران مطالبات و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

در این نشست خداکرم فیروزمند، رئیس کمیسیون فرهنگی؛ اجتماعی؛ ورزشی و حقوقی شورای اسلامی صدرا از تخصیص اعتبار خرید یک دستگاه اتوبوس برای انتقال ورزشکاران به مسابقات و مصوبه کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به مدال آوران و ورزشکاران مسابقات ملی و بین‌المللی خبر داد.

رئیس کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی صدرا هم در این نشست با اشاره به ظرفیت خوب صدرا برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش گفت: با روی کار آمدن شورای فعلی بر سرکار فقط ۲ زمین چمن مصنوعی در شهر صدرا با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر بود که طی مصوبه شورا ۷ زمین چمن دیگر به بهره‌برداری رسید و اکنون شهروندان از آن استفاده می‌کنند. متاسفانه یک سالن سرپوشیده ورزشی برای تمرین ورزشکاران وجود ندارد که این همت مجموعه اداره‌کل ورزش را می‌طلبد که به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

مرتضی زارعی همچنین انتقادی به رها شدن زمین بلوار حافظ داشت که قرار بوده به یک فضای ورزشی برای استفاده علاقه‌مندان تبدیل شود، اما بعد از گذشت چندین سال بلاتکلیف مانده است.

در این نشست بنا شد تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۳ نمایندگی ورزش و جوانان در شهر صدرا مستقر شود تا نسبت به ساماندهی هیئت‌های ورزشی و پیگیری مشکلات ورزشی شهر صدرا اقدام کنند. همچنین ۱۸ میلیارد ریال به پیست اسکیت صدرا اختصاص داده شود و تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام شود و مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به چمن استاندارد شهر صدرا اختصاص داده شود و تا پایان شهریورماه نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع پروژه اقدام شود.

از دیگر مصوبات این نشست می‌توان به در اختیار قرار دادن سالن ورزشی محله جهاد فاز ۲ صدرا به ورزشکاران شهر صدرا اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی