Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات ناجا با اشاره به اینکه بعضی‌ها به دنبال حذف و تضعیف نیروهای نظامی کشور هستند، گفت: نیروهای نظامی و انتظامی نقشی انکارنشدنی در دوام انقلاب و بقای استقلال کشور داشته اند.

به گزارش ایسنا، سردار بتولی، معاون عملیات ناجا در نشست نظارت ستادی استان گیلان که با حضور فرمانده انتظامی و مسئولان انتظامی استان برگزار شد، با بیان اینکه جایگاه ناجا در کشور هر روز ارتقا پیدا می کند، افزود: تقویت بنیه نیروی انتظامی مدیون فعالیت خستگی‌ناپذیر همه کارکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش جرائم و افزایش کشفیات در بیشتر استان‌های کشور در سال گذشته، تصریح کرد: به همان نسبت که پلیس رشد می‌کند، انتظارات از پلیس در جامعه نیز بیشتر می‌شود.

معاون عملیات ناجا با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین آفت مدیریت، رضایت از وضع موجود است، خاطرنشان کرد: همواره باید با تدبیر و برنامه ریزی به دنبال بهتر شدن وضعیت باشیم.

سردار بتولی نظارت را از ابزار ارتقاء مدیریت برشمرد و افزود: رده‌های مافوق ضمن مشاهده نقاط قوت، باید مواردی را که بین وضعیت موجود و وضعیت مطلوب فاصله ایجاد می کنند را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی کشف و ریشه‌یابی مسئله را از گام‌های اول برخورد با معضلات مختلف عنوان کرد و بیان داشت: تعریف وضعیت مطلوب و حل مسئله، گام‌های بعدی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه بعضی‌ها به دنبال حذف و تضعیف نیروهای نظامی کشور هستند، تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی نقشی انکارنشدنی در دوام انقلاب و بقای استقلال کشور داشته اند.

معاون عملیات ناجا با تاکید بر اینکه همه مدیران و فرماندهان باید به صورت مداوم عملکرد زیرمجموعه را مورد ارزیابی قرار بدهند، خاطر نشان کرد: فرمانده موفق، فرمانده‌ای است که نیمی از زمانش را صرف نظارت کند.

سردار بتولی از نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان تاثیرگذار نام برد و اضافه کرد: ناجا یک دستگاه تصمیم‌ساز و صاحب نقش حیاتی برای پیشرفت کشور است.

در ادامه سرهنگ رضا رجبی، جانشین مرکز عملیات بازرسی کل ناجا با بیان اینکه این دور از نظارت ستادی با دوره‌های گذشته تفاوت دارد، افزود:‌ این نظارت به صورت جامع و کمال از تمام جهات و ابعاد عملکرد انتظامی استان را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت زمان در نظارت ستادی اهمیت بسیار زیادی دارد، تصریح کرد: در کنار سرعت کار، دقت نظارت نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی رعایت اصول حفاظتی و ایمنی در رفت و آمدها را ضروری توصیف کرد و افزود:‌ همه سوابق و مستندات در حوزه های مختلف باید مشاهده، بررسی و تطبیق شوند.

سرهنگ رجبی با بیان اینکه هیچ موضوعی نباید از دید بازرسان در امان بماند، تصریح کرد: اگر امکان آموزش و اصلاح وجود داشته باشد، نظارت ایده‌آل و کامل خواهد شد.

جانشین مرکز عملیات بازرسی کل ناجا با تاکید بر اینکه شناسایی نقاط ضعف و قوت تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت خدمت رسانی به شهروندان خواهد داشت، خاطرنشان کرد:‌ راهکارهای منطقی و عملیاتی برای کمرنگ کردن نقاط ضعف مورد استقبال ناجا قرار خواهند گرفت.

سرهنگ رجبی ابتکار، خلاقیت و نوآوری در انجام امور را ضروری دانست و اضافه کرد:‌ اگر این خلاقیت‌ها قابل تعمیم باشند، در سایر استان ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت