Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستاي نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکي به مشتريان و اطلاع از چگونگي فعاليت و فرآيندهاي جاري، طي سفري يک روزه از ساختمان سرپرستي و شعب استان كرمان بازديد نمود.
به گزارش صدای ایران در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستي و برخي شعب سطح استان شامل: مهديه، آزادي، وليعصر و ابوذر، بازديد به عمل آمد و ضمن بررسي عملکرد و ارزيابي فعاليت هاي صورت گرفته رهنمودهاي لازم به منظور ارتقاء کيفي و کمي شعب ارائه گرديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضی اکبری در این بازدیدها با اشاره به تاثير تنوع خدمات بانکي در جذب مشتريان بيان داشت: شناسايي مشتريان و نيازهاي متنوع آنها، با بازاريابي نوين و محصولات جديد امکان پذير مي باشد.وی در خصوص جایگاه ویژه و حساس روسای شعب گفت: رئيس شعبه مي تواند نقش ارزنده و تأثيرگذاري در تعالي بانک ايفاء کند و با بررسي و ارزيابي روزانه آمار عملکرد شعبه خود نقشه راه ترسيم نموده و حرکت در چارچوب برنامه ها را عملي نمايد.
در ادامه مدیرعامل بانک با اشاره به ثبات و جایگاه ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران در ميان آحاد جامعه اظهار داشت: فعاليت اين بانک تنها بر مبناي اصول اقتصاد اسلامي و عقد قرض الحسنه مي باشد و از اين منظر به عنوان يکي از بهترين مجموعه هاي شبكه بانكي كشور به شمار مي آيد.
وی رشد منابع جذب شده در ابتدای سال جاری را مثبت ارزیابي نموده و خاطر نشان ساخت: کميته بازاريابي استان با همکاري کارکنان صف و ستاد بايد با توان بيشتري مذاكرات با سازمان ها و شركت ها را پيگيري نمايند تا شاهد استمرار اين رشد باشيم.
شایان ذکر است مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رئيس اداره حوزه مديريت و حيدري رئيس اداره روابط عمومي و بازاريابي در اين سفر مديرعامل بانک را همراهي نمودند.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران