Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، رضا امیری خسروبیگی رییس ایستگاه شماره هفت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر افزود: تصادف خودروی پرشیا و پژو 405 در بلوار معلم قزوین منجر به مصدومیت دوتن و انتقال آنها به مراکز درمانی جهت مداوا شد.

خسروبیگی در تشریح جزییات این حادثه اظهارکرد: در پی تماس مردمی با سامانه125 از تصادف شدید بین یک دستگاه خودروی پرشیا و پژو405 در بلوار معلم قزوین خبر داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بی درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره هفت مفتح را به محل حادثه رهسپار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جریان این حادثه خودروی سواری پرشیا به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودروی پژو405 که در مجاورت بوستان معلم پارک بوده برخورد و منجر به آسیب دیدگی شدید هر دو خودرو می گردد.

این مامور آتش نشانی با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از 2دقیقه در محل حادثه افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از رسیدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت بنزین و قطع جریان برق هر 2خودرو از وقوع آتش سوزی و بروز تصادفات بعدی جلوگیری کرده و امکانات و تجهیزات اطفایی خود را برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آماده به کار کردند.

وی در پایان یادآور شد: 2نفر مصدوم این سانحه رانندگی جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس شدند و آتش نشانان پس از انتقال خودرو به حاشیه بلوار و تحویل آن به عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی به ماموریت خود پایان دادند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای آتش‌سوزی هتل هما و درگیری با آتش‌نشانان

«سال‌هاست که در مورد ایمنی ساختمان‌های پایتخت حرف زده شده و کمتر عمل کرده‌اند؛ وضعیت ایمنی در برخی ساختمان‌ها بحرانی است» این را رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران علی نصیری می‌گوید.

به گزارش فارس، هتل هما طعمه حریق شد. ۳ ایستگاه آتش‌نشانی (حدود ۳۰ آتش‌نشان) به محل حادثه اعزام و حریق را اطفا کردند. باکس ضایعات شامل پتو؛ زباله و ... آتش گرفت و دود ساختمان را احاطه کرده بود. برخی از مسوولان هتل هما به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران با آتش‌نشانان درگیر شده و معترض بودند که چرا تعداد زیادی آتش‌نشان به محل حادثه اعزام کرده‌اید؛ در حالی که اگر حریق به موقع اطفا نمی‌شد شعله‌های آتش به طبقات دیگر هم سرایت می‌کرد.

در سال‌های اخیر ساختمان‌های ناایمن زیادی دچار حادثه شدند که آخرین آن‌ها هتل بیمارستان گاندی بود که مسوولان آن ۵ بار اخطار ناایمنی را نادیده گرفته و در نهایت این ساختمان دچار حریق شد.

هتل هما هم از سوی آتش‌نشانان اخطار نداشتن سیستم اعلان و اطفای حریق گرفته و باید دستورالعمل‌های ایمنی را اجرا کند، اما گفته می‌شود که مسوولان این هتل تا این لحظه برای دریافت تاییدیه ایمنی اقدام نکرده‌اند. موضوع ساختمان‌های ناایمن فقط مختص هتل‌ها و مهمانسرا‌های شهر نیست بلکه تعدادی از ساختمان‌های دولتی و شخصی پایتخت که روزانه تردد زیادی هم در آن‌ها صورت می‌گیرد در وضعیت بحرانی قرار دارند.

بسیاری در فضای مجازی اعلام کردند که «هتل هما ایمنی لازم را دارد و فقط دچار یک حریق جزیی شده است.» در مقابل مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهر تهران قدرت الله محمدی می‌گوید که «این هتل تاییدیه ایمنی ندارد.» به گفته کارشناسان، همانطور که بیمارستان‌ها باید برای گرفتن پروانه حتما تاییدیه آتش‌نشانی را داشته باشند، بهتر است که میراث فرهنگی هم دادن مجوز برای اماکن اقامتی را منوط به اخذ تاییدیه ایمنی آتش‌نشانی کند. همچنین خلا‌های قانونی برطرف و آتش نشانی بتوانند مراکز ناایمن را پس از بازدید مانند ژاپن پلمب کنند.

دیگر خبرها

  • نجات ۸ تن از آتش‌سوزی یک ساختمان در بلوار کاوه تهران
  • نجات ۷ تن از آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان ولیعصر
  • نجات ۷ نفر از میان آتش‌ و دود به کمک آتش‌نشانان پایتخت
  • آتش سوزی فروشگاه پلاستیک فروشی در مشهد
  • مصدومیت سه تن در تصادف در محور سقز - بوکان
  • هتل معروف تهران آتش گرفت، مدیران با آتش‌نشانان درگیر شدند! +تصویر
  • آتش‌سوزی در هتل هما و درگیری مدیران هتل با آتش‌نشانان
  • ماجرای آتش‌سوزی هتل هما و درگیری با آتش‌نشانان
  • آتش‌سوزی در هتل هما / درگیری با آتش‌نشانان
  • هتل معروف تهران آتش گرفت/ درگیری مدیران هتل با آتش‌نشانان: چرا تعداد زیادی آتش‌نشان به محل حادثه اعزام کرده‌اید!