Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا روز دوشنبه از سوی علی غیاثی ندوشن دبیر دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند وداستانی رضوی اعضای هیات انتخاب جشنواره کار ارزیابی فیلمها را آغاز کرده اند.
سعید پوراسماعیلی فارغ التحصیل دانشگاه هنرتهران، دارای مدرک دوره سینمای دیجیتال از دانشگاه لومیر فرانسه،مدرس دانشگاه، کارگردان مستندهای هفت دهه در ایران، تجدید حیات پایتخت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.تصویربردار بیش از20 فیلم کوتاه داستانی و مستند و سینمایی سفرمردان خاکستری تدوین 15 فیلم کوتاه داستانی و مستند و انیمیشن،عضو هیات انتخاب و داوری جشنواره های سینمای جوانان ایران ، معاون آموزشی انجمن سینمای جوانان ایران است.
علی محمد قاسمی، ساخت 31 فیلم کوتاه ونیمه بلند داستانی و مستند، مدیریت فیلمبرداری 24 فیلم سینمایی ،همچون: خرس ، باد ومه و خیابانهای آرام ، تدوین 50 فیلم مستند از جمله تهران انار ندارد و ثانیه های سربی، ساخت 3 فیلم سینمایی یادداشت برزمین /سگها و آدمها /ملکه زنبورها،حضور در فستیوال های خارجی کن، ونیز، کلرمون فران را در پرونده دارد.
نیما عباس‌پور، فارغ التحصیل دوره آموزش فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران، عضو هیات انتخاب دومین جشنواره فیلم موج کیش (١٣٩٥) ، داور چند دوره جشن فیلم کوتاه – خانه سینما ، فیلم رشد، برنده جایزه چهارم از جشنواره فیلم ایثار،نامزد بهترین کارگردان فیلم تجربی در شانزدهمین جشن سینمای ایران از سوابق این داور است.
فراهنگ **1355** 1085** 1823 دریافت کننده : ناهید پورمند ** انتشار: طاهره نبی اللهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای «بهروز افخمی» از امشب روی آنتن شبکه نمایش تلویزیون می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای افخمی از امشب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور افخمی، محمدرضا نصراللهی استاد دانشگاه و مرتضی علیزاده کارگردان فیلم «بی‌بدن» به بررسی موضوع سینمای جنایی می‌پردازد.

همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بی‌بدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو فیلم سینمایی «Dune ۲» را بررسی می‌کند.

سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

کد خبر 750279

دیگر خبرها

  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد