Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:58:52 GMT

کاهس سه درصدی سرقت در گیلان طی فصل بهار امسال

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۷۶۱۸۹

کاهس سه درصدی سرقت در گیلان طی فصل بهار امسال

به گزارش عصر دوشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سردار محمدرضا میرحیدری در نشست نظارت ستادی پلیس استان در رشت، با اشاره به کاهش 13 درصدی سرقت در استان طی سال 95 تصریح کرد: در سه ماه نخست امسال نیز جمع سرقت ها نسبت به زمان مشابه سال گذشته، سه درصد کاهش داشته است.
وی با تاکید بر رشد 52 درصدی کشفیات مواد مخدر در سه ماه نخست امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته خاطرنشان کرد: کشفیات سوخت قاچاق نیز طی مدت یادشده در مقایسه با سال گذشته، 60 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی استان مربوط به 40 سال گذشته است، بیان داشت: زیرساخت‌های نامناسب ترافیکی یکی از عوامل رقم خوردن بسیاری از حوادث رانندگی در گیلان است.
وی با بیان اینکه گیلان با طبیعت زیبا و منحصربفرد در میزان جذب مسافر و گردشگر در بالاترین سطوح کشور قرار می گیرد، اظهار داشت: حجم گسترده ورود گردشگر و میزان جذب مسافر، حساسیت موقعیت استان را افزایش می‌دهد.
سردار میرحیدری همدلی میان دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و حمایت دستگاه قضایی از مجموعه انتظامی استان را موجب به حداقل رسیدن مصادیق ناامنی در شهرهای مختلف گیلان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه پلیس گیلان رتبه اول کشور را در زمینه اجرای طرح نوروزی کسب کرد، اظهار داشت:‌ توسعه و رشد تفکر بسیجی و روحیه جهادی که مورد توجه مقام معظم رهبری نیز هست، از اولویت‌های مجموعه انتظامی استان است.
وی امنیت اخلاقی را از دغدغه‌های جدی مجموعه انتظامی استان ذکر و اضافه کرد: طرح فرهنگی جهادی گیلان مطهر نیز با کمک روحانیت و همچنین طرح صبح صادق، امنیت اخلاقی را در تفرجگاه‌ها و سایر نقاط استان برقرار کرد.
7294/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او از دستگیری یک سارق در ارتباط با سرقت‌های رخ داده با با انجام اقدامات اطلاعاتی  ماموران پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سهرابی به نقش مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را به سرعت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان