Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه ابلاغی وزیر کشور مبنی بر جدایی امامزاده هاشم از دماوند گفت: امامزاده هاشم متعلق به دماوند است و سال‌هاست که توسط فرمانداری دماوند اداره می‌شود.

قاسم میرزایی‌نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دماوند، با اشاره به نامه ابلاغی وزیر کشور مبنی بر انتقال امامزاده هاشم به بخش لاریجان اظهار داشت: اخیراً وزیر کشور در نامه‌ای به نماینده ولی فقیه و سرپرست اوقافبا معرفی معاون پارلمانی خود به عنوان نماینده تام‌الاختیارخواستار تحویل بقعه امامزاده هاشم به بخش لاریجان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ادعای تعلق امامزاده هاشم به بخش لاریجان سال‌های گذشته مطرح شده بودکه استاندار تهران همواره مخالفت کرده و قرار بود کار دقیق حقوقی و کارشناسی با حضور استانداران و مسئولان دو استان انجام و گزارش آن برای تصمیم‌گیری نهایی به هیئت دولت ارجاع شود.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اما وزیر کشور متأسفانه پیش از بررسی و ارجاع به کمیته مذکورتلویحاً در معرفی نماینده خود برای بررسی موضوع جانب بی‌طرفی را رعایت نکرده و حکم صادر کرده استدر حالی که ایشان در جایگاه ابلاغ این دستور نیستندچرا که این گونه موارد باید در هبئت دولت مصوب و ابلاغ شود.

میرزایی‌نیکو در پایان با بیان اینکه تمامی مسائل اختلافی در مرز استان‌ها باید با مصوبه هیئت دولت انجام شود خاطرنشان کرد: بنده در نامه‌ای اعتراض خود را به وزیر کشور ارسال کرده‌امکه این بقعه مبارکه سال‌های زیادی است که در حریم شهرستان دماوند و تحت مدیریت این فرمانداری استو ادعاهای واهی و کارهای خلاف قانونآن هم بدون کارشناسی مصوب نباید اساس دستور وزیر به نماینده ولی فقیه و سرپرست اوقاف باشد.

انتهای پیام/

R7840/P1357/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: طی ۵ سال آینده ۱۰۰۰ هنرستان جدید ساخته خواهد شد و ۸۰۰ هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: بعد از 12 سال از تصویب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، امروز نخستین آیین‌نامه از اجرای آن یعنی آیین‌نامه تقویت و توسعه مهارتهای دانش‌آموزان به تصویب هیأت دولت رسید و طی 5 سال آینده 1000 هنرستان جدید ساخته خواهد شد و 800 هنرستان از محل تغییر وضعیت مدارس موجود، به این تعداد افزوده می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین طبق این آیین‌نامه تا پایان برنامه هفتم توسعه، 2500 هنرستان به واحد‌های تولیدی تبدیل می‌شوند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • صحرایی خبر داد: ۱۰۰۰ هنرستان در کشور ساخته می‌شود
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد