Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@10:17:58 GMT

کلاس بازآموزی بهورزی در ایرانشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۷۶۹۱۱

کلاس بازآموزی بهورزی در ایرانشهر برگزار شد

دکتر شیرین عبادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کارگاه آموزشی یک روزه با هدف به روز کردن اطلاعات بهورزان در زمینه بیماریهای نو پدید و باز پدید برگزار شد.
وی ادامه داد: در این کلاس بیماریهای غیر واگیر به خصوص دیابت، فشارخون و بیماری هایی نظیر چیکن گونیا و ارائه خدمت در سامانه سیب برای بهورزان آموزش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست مرکز بهداشت و درمان ایرانشهر از موفقیت این مرکز در بالا بردن تمام شاخص های بهداشتی در سه ماهه اول سال 96 در همسنجی با پارسال گفت: این موفقیت را مرهون فعالیت همکاران خود به ویژه بهورزان هستیم.
به گزارش ایرنا ایرانشهر در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.
7314**3213 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل افسانه جهانی در شورای اندیشه‌ورزی خانواده و جمعیت اظهار کرد: با توجه به آغاز اجرای طرح بیمه زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان، این طرح به تمامی شهرستان‌های استان اردبیل ابلاغ شده و بانوان دارای شرایط، از تمامی مزایای بیمه اعم از بازنشستگی، نقل و انتقال سابقه و... بهره‌مند خواهند شد.
وی با اشاره به برگزاری دوره تربیت کنشگر جمعیت در اردیبهشت سال جاری افزود: این دوره در آغاز برای ۲۰۰ نفر برگزار و ۴۰ نفر از افراد توانمند از این تعداد شناسایی می‌شوند.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل تصریح کرد: برای نفرات منتخب و افراد دارای استعداد کنشگری، دوره تکمیلی برگزار می‌شود و این افراد در سطح استان اردبیل در حوزه جمعیت و فرزندآوری فعالیت خواهند داشت.
جهانی با یادآوری راه‌اندازی مرکز نفس در سال گذشته، هدف از تأسیس این مرکز را آگاهی‌بخشی به افراد و مادران برای پیشگیری از سقط جنین عنوان کرد و ادامه داد: در همین راستا دوره حمایت از حیات جنین نیز امسال برای بهورز‌ها و رابطان مردمی جمعیت برگزار و هستی‌شناسی جنین تشریح می‌شود.
وی با تأکید بر مشارکت مشاوران امور بانوان دستگاه‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی و بیان ضرورت‌های فرزندآوری و جوانی جمعیت و همچنین تحکیم بنیان خانواده و زیست عفیفانه خواستار ارائه برنامه‌های دستگاه‌ها برای سال جاری شد.

دیگر خبرها

  • تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی
  • آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • راهپیمایی مردم ایلام در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه
  • نوزدهمین حراج شمش طلای مرکز مبادله اردیبهشت برگزار می‌شود
  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • «مجلس ایرانشهر» در تنگستان برگزار می‌شود
  • سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان