Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از وقوع سه تصادف جاده ای و کشته شدن سه نفر در جاده های این استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از وقوع سه تصادف جاده ای و کشته شدن سه نفر در جاده های این استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: ساعت 19 و 50 دقیقه روز گذشته یک سواری پیکان به علت عدم توجه به جلو در جاده فرعی سه راهی “جعفرآباد” محور “اصفهان-شهرکرد” واژگون شد که سرنشین دو ساله آن فوت کرد.

وی ادامه داد: همچنین در حادثه ای دیگر که در محور “اصفهان-اردستان” اتفاق افتاد یک سواری پراید به علت عدم توجه راننده به جلو واژگون شد که متاسفانه راننده 29 ساله آن جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی همچنین از برخورد یک وانت پیکان با عابر پیاده در جاده فرعی روستای “ونداده” محور “شاهین شهر-کاشان” خبر داد و اظهار داشت: در اثراین حادثه رانندگی که به علت عدم توجه به جلو اتفاق افتاد عابر پیاده جان باخت .

سرهنگ جهانگیر کریمی در پایان از رانندگان خواست، با صبر و حوصله و سرعت مطمئنه رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث جبران ناپذیر رانندگی نباشیم.

معاون وظیفه عمومی پلیس اصفهان درسامانه 197 با مردم دیدار می کند
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از برگزاری جلسه ملاقات مردمی معاون وظیفه عمومی این فرماندهی با مردم در سامانه 197 خبر داد.

سرهنگ رحمت اله کرباسیون گفت: با توجه به حجم زیاد مراجعات مردمی درحوزه وظیفه عمومی جلسه ملاقات مردمی با حضور معاون وظیفه عمومی در دفتر نظارت همگانی بازرسی پلیس واقع در خیابان بزرگمهر جنب کلانتری 14 برگزار می شود.

وی افزود: براین اساس شهروندانی که هرگونه سوال یا ابهام یا مشکلی در حوزه وظیفه عمومی دارند می توانند روزهای دوشنبه آخر هر ماه در جلسه ملاقات مردمی مسئولان نیروی انتظامی حضور یافته و به طور مستقیم مشکل خود را با معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مطرح کنند.

این مسئول بیشترین مشکل مراجعان به سامانه 197 را در حوزه راه و راهور، وظیفه عمومی و آگاهی عنوان کرد و گفت: جلسات ارتباط مستقیم مردم با مسئولان نیروی انتظامی دوشنبه هر هفته از ساعت 9تا 11 صبح با حضور فرمانده انتظامی استان، رئیس پلیس راهور و رئیس گزینش و استخدام برگزار می شود و شهروندان علاوه بر مراجعه حضوری به صورت تلفنی نیز می توانند مشکلات خود را با مسئولان درمیان بگذارند.

بکسل اتوبوس و کامیون یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت
رئیس پلیس راه استان از برخورد یک اتوبوس اسکانیا با کامیون آمیکو حین بکسل کردن و فوت سرنشین کامیون و مجروحیت راننده اتوبوس خبر داد.

سرهنگ”حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس راه “شاهین شهر-کاشان” از برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک کامیون قبل از گردنه داس مطلع و به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس دچار نقص فنی بود و کامیون در حال بکسل کردن آن جهت بردن به تعمیرگاه بوده افزود: به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی سیم بکسل پاره می شود و اتوبوس با شدت به کامیون برخورد می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در اثر شدت ضربه وارده کامیون از جاده خارج و واژگون می شود که متاسفانه سرنشین آن فوت و راننده اتوبوس مجروح می شود.

سرهنگ حسین پورقیصری در پایان از رانندگان خواست ، همیشه اصول ایمنی را رعایت کنید و در صورت وجود نقص فنی در خودرو و هنگامی که قصد دارید خودروی خود را به تعمیرگاه ببرید از مراکز مجاز و مورد اطمینان کمک بگیرید تا شاهد وقوع اینگونه حوداث نباشیم.

2میلیارد ریال اسباب بازی قاچاق به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله اسباب بازی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حمید امیرخانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی بعمل آمده مشخص شد محموله کامیون تعداد 687 کارتن اسباب بازی خارجی می باشد و راننده آن مدارک مثبته گمرکی لازم را ندارد.

سرهنگ امیرخانی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال اعلام شده است افزود:در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

اوگفت: ماموران بلافاصله کامیون را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد حامل ۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند