Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور از ۲۴ تیر تا ۴ مرداد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری که در سالن همایش‌های سازمان مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد گفت: این رویداد ملی با مشارکت وزارتخانه‌های علوم تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نزدیک به ۲ هزار دانشجوی دختر و پسر در قالب ۱۲۰ تیم دانشگاهی از دانشگاه‌های دولتی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه غیر انتفاعی و سایر مؤسسات آموزش عالی کشور در ۲ دوره ۵ روزه با هم به رقابت خواهند پرداخت.
سرسنگی گفت: هدف از برگزاری این المپیاد، افزایش تبادلات ورزشی دانشگاهی بین بخشی، ترویج ورزش همگانی در بین دانشگاهی و فرهنگ سازی و تشویق جوانان و دانشجویان به انجام فعالیت‌های ورزشی شادی آفرین است.
وی ادامه داد: رشته‌های ورزشی نخستین المپیاد ورزش همگانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور که به منظور ایجاد شادابی و تفریح در دانشجویان طراحی شده است، شامل شوت فوتبال هدفمند، هفت سنگ مهارتی، شوت بستکبال، فریزبی، طناب زنی و ایستگاه آمادگی جسمانی است.
حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران هم گفت: مسابقات نخستین المپیاد ورزش همگانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور در ۲ دوره ۵ روزه برای دانشجویان دختر و پسر در نظر گرفته شد که در پنج روز نخست از ۲۴ تیر ۹۶، دانشجویان دختر به رقابت می‌پردازند و در دوره دوم، دانشجویان پسر از اول مرداد ۹۶ به مصاف هم خواهند رفت.
وی افزود: بخش دختران این دوره از مسابقات از روز شنبه ۲۴ تیر ۹۶ از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و مراسم افتتاحیه مسابقات در بخش دختران روز یکشنبه ۲۵ تیر ۹۶ از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه است.
به نژاد گفت: مراسم اختتامیه مسابقات بخش دختران در روز سه شنبه ۲۷ تیر ۹۶ از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه است.
وی درباره مسابقات پسران افزود: بخش مسابقات پسران از روز شنبه ۳۱ تیر ۹۶ از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و مراسم افتتاحیه مسابقات بخش پسران یکشنبه اول مرداد ۹۶ از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه است و مراسم اختتامیه مسابقات بخش پسران روز سه شنبه سوم مرداد ۹۶ از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد

در دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد، ۶ هزار کارگر مرد و زن یزدی از ۶۶ واحد تولیدی استان در رشته‌های طناب زنی، پرتاب توپ، دو سرعت و قوی‌ترین مردان به رقابت باهم پرداختند.

دومین المپیاد ورزش کارگری استان از مهرماه ۱۴۰۲ با هدف ترویج بیشتر فرهنگ ورزش در بین کارگران استان یزد آغاز شد و تا اسفندماه ادامه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل