Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:17:58 GMT

مازندران میزبانی ۱۳ شهید گمنام

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۷۷۲۹۸

مازندران میزبانی ۱۳ شهید گمنام

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظآثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت:این شهدای گمنام که به تازگی مورد تفحص قرار گرفتند، در ۶ نقطه استان تشییع و تدفین خواهند شد.

وی افزود: شهر‌های ساری (ستاد سپاه کربلا، ستاد نیروی انتظامی)، بندپی شرقی بابل، هادی‌شهر بابلسر، پدافند هوایی بابلسر و بلده نور مکان‌هایی هستند که میزبان این شهدا خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه شهدای گمنام در تاریخ ۲۶ تیرماه تحویل مسئولین استانی خواهند شد، گفت:: قرار است این شهدا از محور هراز وارد استان شوند و بعد از ظهر همان روز در شهرستان آمل مورد استقبال قرار گیرند.

سردار ملکی افزود: مراسم وداع با ۱۳ شهید گمنام در شب ۲۶ تیرماه (دوشنبه) در حسینیه عاشقان کربلای سپاه ساری برگزار می‌شود.

وی گفت: بعد از مراسم وداع، یازده شهید به شهر‌های بابل، بلده نور و بابلسر انتقال داده خواهند شد و در اختیار مسئولین سپاه شهرستان قرار خواهند گرفت.

وی افزود: همچنین دو شهید گمنام که قرار است در ساری تشییع شوند، تحویل سپاه کربلا خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ساعت تشییع ده شهید گمنام را ساعت ۹:۳۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۹ تیرماه در سه شهر ساری، بابل و بابلسر اعلام کرد و گفت: مراسم تشییع سه شهید گمنام در شهر بلده نور ساعت ۱۶ بعد از ظهر همان روز برگزار خواهد شد.

سردار ملکی با بیان اینکه دو شهید گمنام در شهرستان ساری تشییع خواهند شد، افزود: یکی از شهدا در ستاد سپاه کربلا و شهید دیگر در ستاد نیروی انتظامی خاکسپاری می‌شوند.

وی گفت:: شهرستان بابلسر میزبان ۵ شهید گمنام است که سه شهید در هادی‌شهر و دو شهید دیگر در پدافند هوایی این شهرستان خاکسپاری خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه سه شهید گمنام در شهرستان بلده نور تشییع می‌شوند، گفت: سه شهید دیگر نیز میهمان مردم شهر بندپی شرقی بابل هستند.

وی به تشییع شهدای گمنام در ساری اشاره کرد و افزود: شهدای گمنام ساعت ۹:۳۰ از میدان شهدا به سمت امامزاده یحیی ساری توسط هیأت‌های عزادار، تشییع می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: دو شهید گمنام شهرستان ساری پس از تشییع به محل خاکسپاری (ستاد سپاه کربلا، ستاد نیروی انتظامی)، انتقال داده و خاکسپاری خواهند شد

سردار ملکی افزود: ۲۸۲ شهید گمنام تاکنون در استان مازندران در ۱۰۴ نقطه خاکسپاری شده‌اند که با ورود این تعداد از شهدا، مازندران میزبان ۲۹۵ شهید گمنام در ۱۱۰ نقطه خواهد شد.

انتهای پیام/آ

تشییع شهدای گمنام در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان زائران مازندرانی برای انجام سفر عمره مفرده، عصر دیروز عازم عربستان شد.


مدیر حج و زیارت مازندران گفت: با توجه به دستور سازمان حج و زیارت مقرر شد قبل از آغاز سفر‌های حج تمتع در یک بازه زمانی، چند کاروان به سفر حج عمره اعزام شوند.

اسماعیلی افزود: بنابراین در این سفر سه کاروان از مازندران به حج عمره اعزام شدند که از این سه کاروان، دو کاروان از مازندران به ظرفیت ۱۷۰ نفر و یک کاروان از استان گلستان به ظرفیت ۸۵ نفر ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: کسانی به این سفر اعزام شدند که قبلا" برای اعزام به عمره مفرده ثبت نام کرده و هزینه سفر را واریز کرده باشند و با توجه به تاریخ واریز وجه به این سفر عزیمت خواهند کرد.

اعزام به حج تمتع از ۶ خرداد
مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: فرودگاه شهدای ساری آماده اعزام زائران عمره و تمتع به عربستان است.
حسنی افزود: گفت: زائران حج تمتع استان مازندران از ۶ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت مازندران هم گفت: زائران حج تمتع مازندران که همگی مدینه قبل هستند با ۱۸ پرواز از فرودگاه شهدای ساری عازم سرزمین وحی خواهند شد.
اسماعیلی خاطر نشان کرد: این زائران در قالب ۳۲ کاروان به تعداد ۴۲۴۰ زائر برای به جای آوردن مناسک حج تمتع به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند