Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بسیج شهرستان 200 برنامه جهت هفته حجاب و عفاف پیش بینی کرده است افزود: اصلی ترین این برنامه برگزاری اجتماع عظیم مردمی صیانت از حریم خانواده می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ سرهنگ حسن برزگر در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب به بیان اهمیت این هفته پرداخت و افزود: در این هفته رضاخان با صدور دستور کشف حجاب منجر به آن شد که قریب به 3500 نفر از مردمی که تحصن کرده بودند به شهادت رسیدند و 56 کامیون جنازه جابه جا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت این اقدام و دفاع از این ارزش اسلامی در سطح جامعه برنامه هایی که از طریق قائم مقام وزیر کشور ابلاغ شده بود که در قالب ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آوردیم و به عنوان یکی از معروفات و هجمه ای که دشمن دارد همه دست به دست هم دادیم که اقداماتی انجام دهیم.

*دشمن به دنبال تضعیف نهاد خانواده است

فرمانده سپاه ناحیه همدان تاکید کرد: دشمن می خواهد با پرو بال دادن به جریانهایی همچون جریان فمنیستی حجاب و خانواده ایرانی را تحت تاثیر قراردهد که ما با بصیرت خود نخواهیم گذاشت.

وی به بیان برنامه های روز حجاب و عفاف پرداخت و افزود: این برنامه ها از روز شنبه 17 تیرماه با موضوع عفاف و حجاب،گرایش انسانی ، انتخاب ایرانی ، روز یکشنبه 18 تیرماه با موضوع عفاف و حجاب، آزادی، کرامت انسانی، حقوق شهروندی، روز دوشنبه 19 تیرماه با موضوع عفقاف و حجاب، تجلی مشارکت اجتماعی و روز سه شنبه 20 تیرماه با موضوع تولید و اشتغال، نه به پوشاک خارجی می باشد.

سرهنگ برزگر در ادامه با اشاره به شعار روز چهارشنبه 21 تیرماه گفت: این روز با عنوان مردان غیور، زنان عفیف، خانواده متعالی می باشد و در آن اجتماع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده را خواهیم داشت.

وی افزود: شعار روز پنج شنبه 22 تیرماه عفاف و حجاب ، نشاط اجتماعی، امنیت اخلاقی است و در نهایت این هفته در روز جمعه با شعار جامعه عفیف زمینه ساز ظهور پایان خواهد یافت.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه یک سری وظایف براساس بومی سازی برای کلیه دستگاه ها و ادارات شهرستان در خصوص این هفته پیش بینی شد ه است افزود: لازم است در کل سال این برنامه ها پیگیری شود.

وی به بیان برنامه های مشترک بین دستگاه ها اجرایی شهرستان همدان در خصوص هفته حجاب پرداخت و گفت: از جملهاین برنامه ها بحث فضاسازی و تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در قالب عفاف و حجاب، برگزاری نمایشگاه های عرضه کتاب، برگزاری همایش و نشت و کارگاه اموزشی با رویکرد حجاب و عفاف و تقدیر از فعالان این حوزه است.

سرهنگ برزگر به بیان دیگر برنامه های مشترک در این هفته پرداخت و افزود: بیان و برسی واقعه گوهرشاد در نمازهای جماعت و برگزاری مشاوره های دینی و پاسخ به سئوالات و در نهایت هماهنگی با کارکنان در اجتماع با شکوه مردمی صیانت از حریم خانواده از جمله وظایف مشترک دستگاههای اجرایی است.

وی با بیان اینکه بسیج شهرستان همدان اجرای 200 برنامه جهت این هفته پیش بینی کرده است افزود: این برنامه ها در سطح حوزه ها و پایگاه ها همچون برگزاری نشست عفاف و حجاب ، بر گزاری مشاوره های مذهبی، برگزاری تریبون ازاد در اماکن تفریحی با محوریت حجاب و عفاف، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در سطح حوزه ها و برگزاری عروسک با حجاب من در کلیه مهدهای قرانی است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان دیگر برنامه بسیج شهرستان همدان را اهدای شاخه گل و بروشور با موضوع عفاف و حجاب در سطح معابر اعلام کرد و گفت: دیگر برنامه ها همچون دیدار با علما، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان ،اهدا کتاب با موضوع عفاف و حجاب، مسابقه وبلاگ نویسی و برگزاری کارگاه حجاب و عفاف است.

وی با اشاره به برنامه هایی که در اجتماع عظیم صیانت از حریم خانواده برگزار خواهند کرد افزود: این اجتماع از ساعت 18:30 عصر روز چهارشنبه 21 تیرماه در پیاده راه بوعلی برگزار خواهد شد و 8 غرفه کتاب و همچنین محصولاتی که مرتبط با عفاف و حجاب، لوازم التحریر اسلامی، پاسخ به سوالات شرعی و نقاشی که مرتبط با عفاف و حجاب است پیش بینی شده است.

*توجه به بحث آتش به اختیار در جهت حفظ ارزش های اسلامی

سرهنگ برزگر در ادامه با تاکید بر اینکه همه باید در جهت حفظ ارزش های اسلامی همچون حجاب تلاش کنیم افزود: باید در این زمینه کار کنیم چرا که دشمن بیکار نمی نشیند و با مشکلات اقتصادی فراوان از جنگ نرم برعلیه ملت ایران دست برنداشته اند.

وی در پایان تصریح کرد: وظیفه همه هست در هرجایی که هست با توجه به بحث آتش به اختیار که مقام معظم رهبری تاکید داشتند همه ارزش های اسلامی را پیش ببرد و اجازه ندهیم در این زمینه با مشکل مواجه شویم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از اجرای ۱۲۰ برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در سطح استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد طاهری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت مقام معلم از برگزاری بیش از 120 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی خبر داد.

وی افزود: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  از 8 تا 14 اردیبهشت به نام هفته‌ عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است که به این مناسبت بیش از 120 برنامه ویژه در استان برگزار می‌شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: غباروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، نشست‌های تبیینی و بصیرتی، برپایی نمایشگاه آثار استاد شهید مطهری و برگزاری کارگاه‌های تبیینی اندیشه برتر برای اساتید دانشگاه و حوزه علمیه از جمله برنامه‌های مورد نظر است.

تجلیل از 110 مربی عقیدتی سیاسی خراسان جنوبی

طاهری تصریح کرد: همایش حکمت مطهر با هدف آشنایی با اندیشه‌های شهید مطهری و تجلیل از 110 مربی عقیدتی و سیاسی از دیگر برنامه‌ها این هفته است.

به گفته وی وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی سپاه، ترویج و تبیین اعتقادات تقویت بنیه معنوی سپاه و  بسیجیان است و شاخص‌ترین برنامه حوزه عقیدتی و سیاسی سپاه در هفته عقیدتی سیاسی برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی است که سال گذشته این دوره ها با حضور 5 هزار و 100 نفر برگزار شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: یک هزار و 320 نفر از دوره‌های توان‌افزایی ویژه فرماندهان بسیجی و شورای حوزه‌های مقاومت بسیج بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است