Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهزیستی قاین از راه اندازی ۷ مرکز خدماتی وتوانبخشی در شهرستان قاینات در هفته بهزیستی خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن، بسکابادی رئیس اداره بهزیستی قاین در جلسه برنامه ریزی هفته بهزیستی وتامین اجتماعی که به میزبانی تامین اجتماعی شهرستان قاینات برگزار شد با اعلام برنامه های این هفته گفت:یکی از برنامه های ما افتتاح مراکز توان بخشی شامل مرکز شمیم باران با هدف رسیدگی به مشکلات معلولین به ویژه در مناطق روستایی است

وی راه اندازی موسسه پیشگیری آوای مهر با هدف ارائه خدمات پیشگیرانه در سطح نیمبلوک ،بهره برداری از شرکت تعاونی ملی فراگیر گلخانه در شهرک صنعتی خضری با اعتباری بالغ بر70میلیون تومان،راه اندازی مرکز مشاوره وخدماتی ره یافت در شهر قاین،افتتاح رسمی مرکز خیریه نگهداری کودکان احسان آسمانی که با هدف نگهداری کودکان بی سرپرست وبد سرپرست راه اندازی شده است،راه اندازی موسسه خیریه افضل فرزانگان قاین که با هدف رسیدگی به امور سالمندان وبازنشستگان برای اولین بار در شهرستان ،افتتاح مرکز کودکان کم شنواوناشنوای ترنم که در حوزه توان بخشی وارائه خدمات به کودکان ناشنوا وکم شنوادر سطح شهرستان راه اندازی شده است را از جمله مهم ترین برنامه های بهزیستی شهرستان ذکر کرد وگفت:علاوه براین برنامه هایی شامل برگزاری کارگاههای آموزشی به صورت داخلی وبازدید از معلولین و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. در طول هفته برگزار خواهد شد.

بسکابادی اظهارداشت: با توجه به تقارن هفته بهزیستی وتامین اجتماعی دیدار با فرماندار وامام جمعه وارائه گزارشات به صورت مشترک با تامین اجتماعی جزء برنامه های این نهاد خواهد بود.

رئیس اداره بهزیستی قاین با بیان این که حدود3هزار معلول با درجات مختلف تحت پوشش بهزیستی شهرستان هستند گفت:در شهرستان 800زن بی سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند و6مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست وبی سرپرست داریم که 70کودک تحت پوشش این مراکز هستند

وی افزود:6مرکز در حوزه خدمات مشاوره ای وکمک به معلولین در شهرستان داریم وافتخار ما زمانی است که آمار معلولین وافراد تحت پوشش در شهرستان کاهش پیدا کند وبیشتر به سمت طرح های توانمند سازی پیش رویم.

25تیرماه در تقویم سراسری روز بهزیستی وتامین اجتماعی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، «عباسی» ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا با اعلام این خبر گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان در هفته سلامت برنامه های مختلفی برای شهروندان پیشوایی تدارک دیده است .
در تقویم مناسبت‌ها از یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از ظرفیت‌های هنری بهزیستی در اردبیل
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»