Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مأموریت احداث شبستان حضرت زهرا (س) بر عهده این استان بود، گفت: فاز نخست و دوم این شبستان افتتاح شد و فاز سوم تا کنون پیشرفت ۷۰ درصدی داشته و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازیاسوج، سید فرج الله نظر پور ظهر امروز در نشست کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی با بیان اینکه اربعین حسینی حماسه‌ای بزرگی است که هر ساله شاهد آن هستیم، اظهار داشت: وقتی این همه آدم با تحمل مشکلات و سختی‌های راه از شهر و دیار خون راهی کربلا می‌شوند یعنی این حرکت دارای معنا و مفهومی گسترده برای سایر مردم جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ستاد اربعین از 8 کمیته تشکیل شده است، بیان کرد: کمیته جذب و اسکان یکی از این کمیته‌ها است.

وی با بیان اینکه مردم این استان 100 درصد شیعه هستند، بیان کرد: انتظار می‌رود با توجه به این صبغه مذهبی مسئولان دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش پای کار باشند و تجربه سال گذشته تکرار نشود.

نظرپور گفت: سال گذشته موکب استان در شلمچه از 144 هزار نفر زایر خارجی اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی کرد که آموزش و پرورش، هلال احمر، صنعت و معدن و تبلیغات اسلامی در این زمینه همکاری کردند.

رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد افزود: سال گذشته شهرهای ماننده امیدیه و ایذه به ما کمک کردند که این شایسته استان نیست که باید امکانات بیشتری و بهتری پای کار باشند تا خدمات بهتری ارایه شود.

نظرپور از اختصاص زمینی به مساحت یک هکتار در منطقه آزاد آبادان به استان خبر داد و بیان کرد: در این مکان موکبی به نام استان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی احداث می‌شود.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود امسال کمیته‌های حمل و‌نقل، مسکن و شهرسازی، کمیته امداد و سایر دستگاه‌های ما را در این راستا یاری کنند تا در ایام اربعین خدمات رسانی بهتری به مردم ارئه دهیم.

نظرپور با تاکید بر اینکه ناتوی فرهنگی از جبهه نظامی سخت تر است، اظهار داشت: ستاد عتبات عالیات در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه مأموریت احداث شبستان حضرت زهرا (س) بر عهده استان ما بود، ابراز کرد: فاز نخست و دوم این شبستان افتتاح شد و فاز سوم تا کنون پیشرفت 70 درصدی داشته و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد افزود: این شبستان در 220 هزار متر مربع احداث می‌شود و ظرفیت پذیرایی از 100هزار نفر را دارد.

وی عنوان کرد: خیران، ناذران و همشهریانی که تمایل به مشارکت در توسعه حرمین شریفین (ع) را دارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ویژه‌ این مراسم به شماره 3000460000 نزد بانک تجارت واریز نمایند.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس

ابوالفضل رحیمی گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت و افزایش کیفیت آب شرب روستای فوق و همچنین تعویض لوله‌های فرسوده با توجه به قدمت بالای شبکه آبرسانی اجرای کامل اصلاح شبکه آبرسانی در این روستا به طول ۶۰۰۰ متر در مراحل پایانی است. 

او در خصوص پیامد‌های وجود شبکه‌های فرسوده آبرسانی بیان کرد: شبکه‌های توزیع آبرسانی فرسوده مرتباً دچار شکستگی می‌شوند که این موضوع سبب هدر رفت آب می‌شود ضمن اینکه به دلیل افزایش جمعیت و قطر پاییین لوله‌های موجود دیگر پاسخگوی نیاز آب شرب مشترکین نیست و شاهد افت فشار آب در زمان اوج مصرف در مناطقی که شبکه آن باید اصلاح شود هستیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: هزینه اجرایی این عملیات بیش از ۴۸ میلیارد ریال بوده که با پایان عملیات فوق جمعیتی بالغ بر ۷۶۹ نفر از اهالی این روستا از این پروژه برخوردار می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اعلام جشن‌های دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س)
  • «سد باهوش» ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ساخت سد باهوش تنگستان ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه پایانه صادرات و ترانزیت در بوشهر ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس