Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشبولتن نیوز، دندان‌های زرد زیبایی لبخند و چهره‌ی شما را نابودمی کنند پس باید به فکر باشید تا با استفاده از روش‌های موثر و طبیعی سفید کردن دندان از شر جرم و لکه‌ها بر روی دندان‌ها خلاص شوید.

یکی از راه حل های آسان و ارزان استفاده از برخی مواد طبیعی به عنوان سغید کننده دندان است که با ترکیب آنها می‌توانید در خانه یک خمیر دندان عالی برای سفید شدن فوری دندان‌ها بسازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که علاوه بر زیبایی، سلامت دندان‌ها در تندرستی نقش بسزایی دارد چرا که عفونت‌های دندان و لثه منجر به بروز مشکلات جدی در بدن می‌شوند؛ مشکلاتی مانند ناراحتی قلبی، سکته‌ی مغزی، زوال عقل و مشکلات تنفسی، همگی با عدم سلامت دندان در ارتباط هستند.

خوردن کرفس و سیب


این دو خوردنی حاوی سلولز‌های رشته‌ای هستند که مانند یک مسواک طبیعی می‌توانند به آرامی و بدون ضرر، دندان‌ها را تمیز و سفید کنند، این خوردنی‌ها اثر رنگدانه‌های ناشی از مواد غذایی را از روی دندان‌ها پاک می‌کنند.

پوست پرتقال و لیمو


پوست پرتقال و لیمو جزء سفیدکننده‌های دندان هستند و تا از آنها استفاده نکنید به قدرت سفیدکنندگی آنها پی نخواهید برد، البته پوست این دو میوه خاصیت اسیدی دارند و روی مینای دندان اثر می‌گذارند و به همین خاطر پس از استفاده از آن‌ها باید دهانتان را با یک ماده مطمئن به خوبی بشویید.

هیدروژن پراکسید


یکی از بهترین شست و شو دهنده‌های دهان و دندان هیدروژن پراکسید است که بوی بد دهان را ازبین می‌برد و دارای خواص ضد باکتریایی نیز است، کافی است تا هیدروژن پراکسید را به نسبت یک به یک با آب ترکیب کرده و حداقل به مدت یک دقیقه درون دهانتان قرقره کنید.

جوش‌شیرین


برای این منظور می‌توانید ۶ قاشق غذاخوری جوش‌شیرین را با نصف قاشق غذاخوری نمک، ۴ قاشق چای‌خوری گلیسیرین و ۱۵ قطره روغن نعنا یا دیگر روغن‌های گیاهی تازه کننده بازدم ترکیب کنید، این ترکیب را به مقادیر کم هر وقت که می‌خواهید دندان‌هایتان سفیدتر شوند روی آن‌ها بگذارید و بعد از مدتی دهانتان را بشویید.

پوست موز


پوست موز یک سفید کننده مناسب برای دندان است، قسمت داخلی پوست یک موز رسیده را روی دندان‌های تان بمالید تا براق و سفید شوند.

توت فرنگی


جالب است بدانید که بسیاری از افراد از توت فرنگی برای سفید کردن دندان هایشان استفاده می‌کنند که می توان چهار عدد توت فرنگی را له کرد و با این ترکیب جالب مسواک زد و استفاده از این ترکیب برای سفید کردن دندان‌ها ارزش امتحان کردن را دارد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت:متاسفانه دستورالعمل و استاندارد پرورش حلزون هنوز در اتحادیه اروپا تدوین نشده است.
 مریم طهماسبی در حاشیه بازدید از طرح پرورش حلزون آچاتینا در دانشکده کشاورزی شهرستان نیشابور گفت: طبق ضوابط سازمان دامپزشکی باید تمام دستورالعمل‌هایی که در ایران به‌کار گرفته می‌شود، معادل آن در اتحادیه اروپا نیز تدوین شود، اما متاسفانه دستورالعمل و استاندارد پرورش حلزون هنوز در این اتحادیه تدوین نشده است.

وی افزود: کسانی‌که وارد اینگونه مشاغل می‌شوند لازم است این نکته را در نظر بگیرند که اگر زمانی این شغل را ترک کردند، این موجودات را به حال خود در طبیعت رها نکنند.

احمد همت آبادی، رئیس انجمن ملی بیولوژیک کشور نیز گفت: در کشور حدود ۵۰ واحد انسکتاریوم مشغول فعالیت و تولید حشرات مفید هستند و این مجموعه نیز در قالب شرکت فن‌آور از سال ۹۷ مشغول به کار روی این نوع حلزون است.

وی افزود: در صورت اخذ مجوز‌های لازم و به ثبت رساندن کلاژن این صنعت، حداقل ۲۰۰ نفر از زنان روستایی این شهرستان در بستر مشاغل خرد مشغول به کار می‌شوند و چرخه اقتصادی سالمی نیز ایجاد خواهد شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • سرخ و سفید و دوست‌داشتنی