Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تست درايو خودروها براي مشتريان علاقه مند، يکي از کارهايي است که در سطح جهان توسط خودروسازان بزرگ انجام مي شود اما در کشورمان سابقه چنداني ندارد و به ندرت صورت مي پذيرد.
حالا اما شرکت جهان نوين آريا به عنوان يکي از معدود شرکت هايي که به ارائه خدمات بهتر به مشتريان مي انديشد، پس از برگزاري تست درايو نيسان جوک در محوطه برج ميلاد تهران، امکان رانندگي با مدل ايکس تريل نيسان را نيز براي علاقه مندان فراهم آورده است و شما نيز مي توانيد با مراجعه به وب سايت اين شرکت و تعيين وقت قبلي به دلخواه خود، رانندگي با گران قيمت ترين محصول نيسان در بازار کشور را تجربه کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نيسان ايکس تريل از يک موتور 2.5 ليتري با قدرت حدود 170 اسب بخار نيرو مي گيرد و در زمينه انتقال قدرت به تکنولوژي گيربکس CVT نيسان مجهز است، فهرست تجهيزات رفاهي و آپشن هاي نيسان ايکس تريل نيز مواردي نظير هشدار سيستم نقطه کور، 6 کيسه هوا، هشدار رانندگي بين خطوط، سيستم تهويه دوگانه، دکمه استارت، گرمکن صندلي‌هاي جلو، سانروف پانوراما، چراغ‌هاي LED مخصوص روز، آينه‌هاي جانبي جمع‌شونده، سنسور باران، سيستم‌هاي ترمز ABS و EBD و ESP، سيستم کنترل فشار باد لاستيک‌ها TPMS، سيستم Start/Stop، سيستم مانيتور 360 درجه و..را شامل مي شود و نيسان با استفاده از فناوري سپر ايمني خود توانسته تا 5 ستاره ايمني رااز موسسه يورو ان کپ کسب نمايد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ‌گفت: عملیات وعده صادق با هدف تنبیه رژیم صهیونیستی آثار پرخیر و برکتی را به همراه داشت و به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل با اشاره به قدرت‌نمایی نیروهای مسلح کشورمان در برابر زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اظهار داشت: عملیات وعده صادق با هدف تنبیه رژیم صهیونیستی آثار پرخیر و برکتی را به همراه داشت و به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد.

وی تصریح کرد: دشمن بعد از دفاع مقدس همواره در ارزیابی قدرت نظامی کشورمان دچار سوءتعبیرها و تفکرات غلطی می‌شد که با قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق همه این معادلات به هم خورد و جمهوری اسلامی ایران نشان داد که در این سه دهه توانسته به بالاترین سطح قدرت‌نمایی و بازدارندگی دست پیدا کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با این اقدامات نه تنها رژیم صهیونیستی از مواضع خصمانه خود عقب‌نشینی کرده بلکه دیگر توان کوچکترین تعرض و تعدی را به نظام اسلامی نخواهد داشت و حتی در تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ای خود دچار تعلل و یأس و ناامیدی خواهد شد.

موسوی افزود: اصلی‌ترین قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران در فتح‌الفتوح واقعی همان آزادی قدس شریف نمایان خواهد شد و وعده اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی به معنای حقیقی تحققی عینی پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه آمریکا نیز به این حقیقت پی برد که قدرت موشکی، پهپادی و تسلیحات نظامی هوشمند ایران بی‌نظیر است و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در برابر آن دوام بیاورد.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد + عکس
  • (عکس) نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد؛ خودرویی که جایش در بازار ایران خالیست
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • این شرکت مشهور دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن را می‌برد
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • کاروان جدید ماهواره های « استارلینک » به مدار زمین رفتند
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • عملیات وعده صادق به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد