Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@21:25:00 GMT

مسابقات تیراندازی بانوان بسیجی همدان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۷۸۴۲۷

مسابقات تیراندازی بانوان بسیجی همدان برگزار شد

همدان-رئیس هیئت تیراندازی استان‌همدان گفت: بانوان بسیجی استان‌همدان به‌منظور حضور در المپیاد تیراندازی کشور، با هم به رقابت پرداختند.

ناصر محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی استانی تیراندازی بانوان بسیجی همدان اظهار داشت: مسابقات انتخابی استانی بانوان بسیجی در رشته تیراندازی تپانچه و بادی در سالن شهید ضرابیان همدان با حضور ۳۵ ورزشکار از شهرستان‌های ملایر، تویسرکان، اسدآباد، بهار و همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۳۵ تیرانداز در رشته‌های تپانچه و بادی به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت تیراندازی استان‌همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در این مسابقات در رشته بادی، مبینا قربانپور از همدان، سحر سیف‌الهی از ملایر، صبا زنگنه از ملایر و فاطمه عبدی از همدان به ترتیب عناوین اول تا چهارم را از آن خود کردند.

محمودی عنوان کرد: در رشته تپانچه، سیما شکری از ملایر، فاطمه به همین از همدان، سحر اسدی و معصومه شاهی از ملایر و زهرا حسنی از همدان عناوین برتر را کسب کردند و برای مسابقات کشوری انتخاب شدند.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان بابیان اینکه در همدان برای توسعه رشته تیراندازی زحمت‌های بسیاری کشیده شده است، بیان کرد: استان همدان ظرفیت بسیار بالایی در رشته تیراندازی دارد و ورزشکاران همدانی ظرفیت جهانی در این رشته دارند و همیشه در مسابقات خود را ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به آغار فعالیت مدرسه تیراندازی استان همدان نیز گفت: با شروع فصل تابستان طبق برنامه ریزی های قبلی مدرسه تیراندازی استان در سالن شهید ضرابیان کار خود را آغاز کرده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| پایان کار بانوان در تفنگ ۱۰ متر

در جام جهانی تیراندازی باکو بانوان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر به مصاف رقبای خود رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چهارمین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تفنگ 10 متر بانوان، فاطمه امینی با امتیاز 629.8 در جایگاه نوزدهم ایستاد.

نجمه خدمتی نیز امتیاز 629.5 را ثبت کرد و در رده بیست و سوم قرار گرفت و شرمینه چهل‌امیرانی امتیاز 628.1 را کسب کرد.

جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار بانوان در تفنگ ۱۰ متر
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران