Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریاست فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشورمان با وزیر ورزش جمهوری ارمنستان درخصوص توسعه و گسترش همکاری‌های ورزشی مذاکره کرد.

به گزارش ایسنا، محسن مهرعلیزاده، ریاست فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشورمان و هیات همراه که به منظور بررسی زمینه همکاری و مذاکره با مقامات ورزشی جمهوری ارمنستان به این کشور سفر کرده است روز دوشنبه به اتفاق سید کاظم سجادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان با هراچیا رستمیان، وزیر ورزش جمهوری ارمنستان ملاقات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ملاقات دو طرف راه‌های توسعه همکاری‌های ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی را مورد بررسی قرار دادند.

مهرعلیزاده با اشاره به قدمت 4000 ساله ورزش زورخانه‌ای در ایران و اهمیت آن در پرورش خصایل پسندیده انسانی و روحیه پهلوانی میان ورزشکاران و از طرفی گسترش این ورزش در 84 کشور جهان، از آمادگی خود را جهت انتقال تجربیات به کشور دوست جمهوری ارمنستان خبر داد.

رستمیان ضمن استقبال از پیشنهاد مهرعلیزاده، برای امضای تفاهم اولیه، پذیرش اساتید و مربیان مجرب این ورزش جهت آموزش به علاقمندان ارمنی و متعاقب آن تشکیل فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و راه‌اندازی این ورزش در ارمنستان اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا

دکتر احمد نجاتیان در نشست تخصصی سلامت اجلاس ایران-آفریقا با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت ازجمله ایجاد ۱۶ هزار تخت بیمارستانی و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، شرکت‌های بیمارستان سازی و انجمن تخصصی مربوطه را یکی از ظرفیت‌های اساسی کشور برای صدور خدمات فنی و مهندسی در قالب ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دانست.

وی در ادامه تاب‌آوری را از مؤلفه‌های اصلی نظام سلامت ایران عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با ۶۰۰ هزار نیرو در شرایط و بحران‌های مختلف وظیفه تأمین، حفظ و ارتقای سلامت را به‌خوبی انجام داده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت، از برگزاری ۳۰ میلیون نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت در وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت‌های آموزشی ایران در حوزه سلامت توسط وزارت بهداشت و موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت (معتمد) قابل‌گسترش در قاره آفریقا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه