Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا پوریا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فدراسیون برنامه‌های مختلفی را برای جوان‌گرایی و توسعه ورزش دنبال می‎کند.

وی با تأکید بر اینکه هفته گذشته بر اساس آمار کنفدراسیون بدمینتون آسیا رنکینگ بازیکن جوان ما امیر جباری از 90 به 21 آسیا رسیده است، اضافه کرد: همچنین در بعد جهانی نیز رنکینگ این بازیکن به رتبه 74 رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه در بخش بانوان نیز رنکینگ عابد خجسته از 109 به رتبه 24 آسیا رسیده است، تصریح کرد: رتبه این بازیکن در جهان نیز به 70 رسیده که در تاریخ بدمینتون ایران بی‌سابقه بوده است.

پوریا با اشاره به اینکه فدراسیون یک نگاه بسیار واقعی به موضوع استعدادیابی داشته و آن را به صورت جدی دنبال می‌کند، ابراز کرد: هفته آینده مسابقات آموزش و پرورش برگزار خواهد شد که در این راستا مربیان استعدادیابی فدراسیون به این مسابقات اعزام و نفرات برگزیده را انتخاب می‌کند.

وی با بیان اینکه وجود بازیکنان مستعد بدمینتون در ایران چون امیر جباری، مهدی انصاری، علی حسین‌خانی و در بخش بانوان عابد خجسته همه حاصل استعدادیابی بوده‌اند، افزود: در گذشته رنکینگ ما بیشتر از 200 و یا 300 نبود اما در حال حاضر ورزشکار جوان ما رنکینگ 21 آسیا را در اختیار دارد.

رئیس فدراسیون بدمینتون در ادامه با بیان اینکه برنامه‌ریزی، همکاری با آموزش و پرورش و استعدادیابی و ... دلیل بروز و کشف و توسعه استعدادهای ورزشی ما در بدمینتون بوده است، ابراز کرد: از دو سال گذشته نگاه ما برگزاری کلاس‌های آموزش مربیان استعدادیابی بوده است.

پوریا با اشاره به اینکه کمک‌هایی برای احداث سالن‌های جدید بدمینتون در شهرستان‌های استان زنجان انجام خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر در سراسر کشور 19 سالن افتتاح شده بدمینتون داریم که تعداد آنها در زنجان سه سالن ورزشی است.

وی با بیان اینکه نخستین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون در رده سنی جوانان در سمنان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: فدراسیون بدمینتون ایران شاید تنها فدراسیونی است که همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات بین‌المللی بدمینتون را برگزار کرده است.

رئیس فدراسیون بدمینتون با اشاره به اینکه تیم ملی ایران در مسابقات جام بین‌المللی بلغارستان نیز شرکت می‌کند، اظهار کرد: تیم ملی در این مسابقات در قالب ترکیبی از جوانان و بزرگسالان دختر و پسر شرکت خواهد کرد.

پوریا با بیان اینکه جوانان بدمینتون ایران 19 مردادماه و بزرگسالان نیز 20 مرداد به این دوره از مسابقات اعزام خواهند شد، تصریح کرد: تیم جوانان ایران نیز چهارم و پنجم مردادماه به مسابقات آسیایی اندونزی اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی ،در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.
نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088727

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا