Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت نفت هنوز چک شركت بهنام پیشرو را به اجرا نگذاشته چرا که می‌خواهد این موضوع با خوبی و خوشی تمام شود اما گويا خريدار بي پول فعلا بودجه اي براي تسويه رقم ميلياردي باقيمانده ندارد.
به گزارش تابناك ورزشي، وزارت نفت هنوز چک بهنام پیشرو را به اجرا نگذاشته چرا که می‌خواهد این موضوع با خوبی و خوشی تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق شنیده‌ها بهنام پیشرو هنوز نتوانسته محل چک را پر کند و نفتی‌ها هم می‌خواهند به آنها فرصت دهند چون با اجرا گذاشتن چک و پاس نشدن آن باید وارد دعوا شوند و این دعوا و جنگ به نفع بازیکنان و کادر فنی نیست چرا که نمی‌خواهند بازیکنان بی‌جهت در این دعوا متضرر شدند .

جلسه مشاور وزیر با بهنام پیشرویک منبع آگاه در این ارتباط به يكي از روزنامه هاي ورزشي گفت:‌ قرار بود که شنبه چک شرکت بهنام پیشرو را به اجرا بگذارند اما هیات واگذاری وزارتخانه طی جلسه‌ای که داشتند مقرر شد که یک فرصت دیگر به این شرکت بدهند و در همین راستا قرار است سید شریف حسینی مدیرکل مجامع و حسابرسی وزارت نفت که مشاور وزیر هم هست، می‌خواهد طی امروز و فردا با مالکان شرکت بهنام پیشرو جلسه بگذارد و به قولی با آنها اتمام حجت کند و آخرین فرصت را برای آنها قائل شود تا در آینده نگویند وزارت نفت نخواست در صلح و صفا و آرامش موضوع را حل کند. بنابراین در پایان جلسه سید شریف حسینی با مالکان بهنام پیشرو، تکلیف آنها مشخص خواهد شد.
نفتی‌ها شکایت می‌‌کننداما اگر بعد از فرصت دوباره‌ای که قرار است مدیرکل حسابرسی نفت به بهنام پیشرو بدهد و چک پاس نشود نفتی ها چک را به اجرا می‌گذارند و این تازه شروع دعوا خواهد بود. نفتی‌ها بعد از این که اگر چک بهنام پیشرو پاس نشود وارد مراحل حقوقی می‌شوند تا از طریق قانون به حق خود و بازیکنان برسند. نفتی‌ها بیشتر به دنبال این هستند که همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود ولی اگر بهنام پیشرو همکاری کنند از مراجع قانونی کار را جلو می‌برند. طبق شنیده‌ها نفتی ها طی سه روز بعد از به اجرا گذاشتن چک از طریق دادسرا به دنبال گرفتن پول خواهند بود.
وزارت ورزش باید مجوز را ابطال کنداما این که تاجیک یک عضو کمیته انضباطی که گفته بود اگر چک پول نشود نفت را به یک مشتری دیگر که گویا دست به نقد هم هست خواهند فروخت و تیم را از بهنام پیشرو پس خواهند گرفت، باید گفت این کار لازمه‌اش ورود فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در ماجرا است. طبق شنیده‌ها از آنجایی که فدراسیون فوتبال هم به بهنام پیشرو اولتیماتوم داد که اگر پول بازیکنان را ندهد تیم را از آنها خواهد گرفت و تیم دیگری جای نفت وارد مسابقات خواهد شد، در همین راستا برای ابطال مجوز بهنام پیشرو در صورت عدم پرداخت بدهی‌هایش باید مجوز وزارت ورزش را بگیرند. لذا وقتی چک بهنام پیشرو پول نشود و بازیکنان به حق و حقوق خود نرسند و یک مشتری دیگری دست به نقد باشد تا تیم را بخرد مطمئنا وزارت ورزش هم به وزارت نفت کمک می‌کند.
پیدا شدن شریک جدید و اداره کردن مشارکتی تیمدر همین راستا این منبع آگاه می‌گوید حتی یک شرکت پیدا شده و حاضر است به صورت مشارکتی وارد عمل شود تا مشکل بهنام پیشرو و بازیکنان حل شود ولی گویا بهنام پیشرو قبول نکرده است. همانطور که گفته می‌شد شخصی به نام مهاجر وارد عمل شد تا مشکل بهنام پیشرو را حل کند ولی به توافق نهایی نرسیدند!طبق شنیده‌ها مهاجر مدعی شده بود که چون می‌خواهد هزینه کند خودش می‌خواهد سرپرست، مربی، مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه و تمام امکان باشگاه را انتخاب کند.او گفته 5 میلیارد می‌آورد ولی به حساب بهنام پیشرو نمی‌ریزد چرا که می‌خواهد برای یک سال هزینه کند. حتی به مالکان بهنام پیشرو گفته تا زمانی که من هستم و هزینه می‌کنم شما بروید حساب سال های گذشته را با خاطری آسوده تسویه کنید و به امسال کاری نداشته باشید، اما بهنام پیشرو موافقت نکرده چون از این پول خواسته برای فصل گذشته هزینه کند. به هر حال این وسط تنها کسی که ضرر می‌‌کند بازیکنان و مربیان هستند که به پول خود نمی‌رسند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه توسعه دیپلماسی منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است، گفت: آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای در کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جمهوری خودمختار نخجوان با اشاره به اینکه دیپلماسی فعال منطقه‌ای و ارتباط با همسایگان از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و همسایگی با چند کشور، در حوزه دیپلماسی فعال منطقه‌ای از استان‌های پیشرو بوده و در دولت سیزدهم توانسته ارتباطات خوبی با کشورهای همسایه در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی ایجاد کند.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مهم آذربایجان غربی در حوزه دیپلماسی منطقه‌ای، افزود: همسایگی با سه کشور، قرار گرفتن در مسیر کریدورهای اصلی از جمله شرق و غرب و غرب، جاده ابریشم، وجود مرز رسمی فعال با ترکیه و دسترسی به اروپا از طریق این کشور و زیرساخت‌های حمل و نقل از جمله سه فرودگاه و خطوط ریلی، موجب شده آذربایجان‌غربی نقش فعالی در دیپلماسی منطقه ایفا کند.

استاندار آذربایجان‌غربی به ظرفیت‌های بازگشایی مرز تمرچین برای اعزام زائرین اربعین حسینی و استقبال زائران خارجی از این امر نیز اشاره کرده و گفت: در سال گذشته ۱۰ هزار زائر خارجی از مرز تمرچین به کربلای معلی اعزام شدند که دو هزار نفر از این زائران، اهل کشور آذربایجان بودند و امسال نیز آذربایجان‌غربی آماده میزبانی از زائران خارجی است.

معتمدیان در پایان با اشاره به مشترکات فرهنگی تاریخی و مذهبی آذربایجان غربی با نخجوان، اضافه کرد: آماده افزایش روابط و گسترش تعاملات با جمهوری خودمختار نخجوان در راستای سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران هستیم.

کد خبر 748507

دیگر خبرها

  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • سانفرانسیسکو؛ پیشرو در بازیافت آب
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی