Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@16:08:11 GMT

فرودگاه‌ها هدف تهدیدات تروریستی هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۷۸۸۵۴

فرودگاه‌ها هدف تهدیدات تروریستی هستند

سردار حسن سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست مشترک فرماندهان پلیس و سپاه فرودگاه‌های کشور با محوریت حج تمتع سال 96 با اشاره به اینکه فضای امنیتی جدیدی ایجاد شده است، این فضا را انعکاس تغییر و تحولات عرصه سیاسی در سطح منطقه و جهان و همچنین بازتاب موفقیت‌های بزرگ اسلام و شکست‌های جبههاستکباردانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موفقیت‌های نظام و انقلاب از یک سو و شکست‌های استکبار از سوی دیگر موجب ایجادهمگراییدر جبهه دشمنان انقلاب شده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکهتامین امنیتبرای کشورها، موضوع لحظه‌ای نیست، تاکید کرد:گروه‌های تکفیریدر منطقه به سرعت در حال از دست دادن جغرافیای تحت تسلط خود بوده و سعودی‌ها نیز در کشور یمن متوقف شده‌اند و این اتفاقات نوید پیروزی‌های بزرگ در آینده نزدیک را می‌دهد.

سردار سلامی با اشاره دستگیری و متلاشی شدن چندین گروهک تکفیری در مناطق جنوب و شرق کشور از زحمات نیروی انتظامی در جریان مقابله باحملات تروریستیبه حرم امام(ره) و مجلس شورای اسلامی، تقدیر کرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امنیت؛ یک شاخص مهم، اعتبار جهانی و جزء هویت یک ملت و شاخصه مهم کارایی نظام سیاسی به شمار می‌رود، تصریح کرد: در این میان امنیتهوانوردیموضوعی مهم و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چراکه یک اتفاق کوچک بعد بین‌المللی پیدا می‌کند.

*فرودگاه‌ها هدف تهدیدات تروریستی هستند

وی ادامه داد: فرودگاه‌های یک کشور نماد آن کشور و نخستین نقاطی هستند که در معرض دید جهانیان قرار می‌گیرند و البته فرودگاه‌ها جزء اولین نقاطی هستند که مورد تهدید دایمگروه‌های تروریستیقرار می‌گیرند، پس ما نیازمند توجه بسیار جدی به مقوله امنیت فرودگاه ها هستیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: با وجود دشمنان فراوان، امنیت در بخش هوانوردی کشور به خوبی وجود دارد و یکی از رازهای موفقیت آن وحدت و همدلی موجود در میان نیروی انتظامی و سپاه است، چراکه این نیروها دارای دیدی ژرف بوده و به کوچکترین مسایل توجه می‌کنند.

وی نظارت دقیق، دستورالعمل‌های مناسب، ایجاد فضای پشتیبانی، رفتار حرفه‌ای و اخلاق مداری را در میاننیروهای امنیتی فرودگاهیک ضرورت دانست و تاکید کرد:پلیس و سپاهباید با ارتباط متقابل، آموزش جدی، اعتماد به نفس و تقویت بنیه عملیاتی خود بتوانند در حفظامنیت فرودگاه‌هابه عنوان یک جزء مهم از هویت ملی کشور مؤثر و موفق باشند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نظم در نظامهوانوردیحائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل سپاه، پلیس، شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌ها همه باید بیشترین نظم را داشته باشند.

سردار سلامی تاکید کرد:امنیت پروازو ایمنی با هم پیوستگی دارند و همه باید تلاش داشته باشند تا با بهره‌گیری از تجربیات داخلی و جهانی، همدلی و نظم، امنیت موجود در هوانوردی را حفظ کنند.

گفتنی است، نشست مشترک فرماندهان پلیس و سپاه فرودگاه‌های کشور با محوریت «حج تمتع سال 96» و حفظامنیت فرودگاه‌هاو حجاج، با حضور فرماندهان پلیس و سپاه فرودگاه‌های سراسر کشور و شماری از مقامات نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی پلیس فرودگاه‌ها در حال برگزاری است.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

کد خبر 849620 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران بسیج سازندگی خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)