Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: با افتتاح دو پست برق 400 کیلوولت که امروز در اهواز کلنگ‌زنی شدند، مجموعه ظرفیت انتقال شبکه برق منطقه‌ای خوزستان ارتقا پیدا می‌کند و امیدواریم با تامین منابع در سال‌های 98 و 99 شاهد افتتاح هردو طرح باشیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا،«محمود دشت بزرگ» امروز، 19 تیرماه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی دو پست برق در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دو پروژه جزو پروژه‌هایی بودند که وزارت نیرو در بحث پایداری و بهبود شرایط قابلیت اطمینان شبکه بر اجرای آن‌ها تاکید ویژه داشت که خوشبختانه با همت وزارت نیرو، شرکت توانیر و برق منطقه‌ای خوزستان عملیات اجرایی آن‌ها از امروز آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پست 400 کیلوولت GIS (شهید منفرد نیاکی) با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در مساحتی حدود 7 هکتار اجرا خواهد شد. ظرفیت نهایی این پروژه 400 مگاوات آمپر خواهد بود که شامل 4 خط ورودی 400 کیلوولت و هشت خط ورودی 132 کیلوولت است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: همزمان با آغاز عملیات اجرایی این طرح، عملیات ‌اجرایی فاز اول پست 400 کیلوولت پیروزان نیز آغاز شد. این پست نیز دارای ظرفیت 400 مگاوات آمپر است و دارای چهار خط 400 کیلوولت ورودی و هشت خط 132 کیلوولت خروجی دارد.

دشت بزرگ خاطرنشان کرد: مجموع سرمایه‌گذاری که برای اجرای این دو پروژه در برق منطقه‌ای خوزستان باید انجام بگیرد، حدود 140 میلیارد تومان است و امیدواریم با تامین منابع در سال‌های 98 و 99 شاهد افتتاح هر دو طرح باشیم. این دو پست پس از افتتاح به مجموعه ظرفیت انتقال شبکه برق منطقه‌ای خوزستان می‌افزاید و این ظرفیت را ارتقا می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان

استاندار لرستان از نبود اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی برای احداث ساختمان جدید استانداری خبر داد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075298 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان