Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: طرح هجرت دانش‌آموزی در استان بوشهر با رویکرد مهارت‌آموزی در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم و روستایی اجراء می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم مهارت‌آموزی در تحقق اهداف اشتغال اظهار داشت: ایجاد کارآفرینی و اشتغالزایی برای بسیجیان و آحاد مردم در عرصه‌های مختلف با آموزش‌های مهارتی در این زمینه‌ها توانسته نقش به‌سزایی در تقویت اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت بالای بسیج در توسعه مهارت آموزی تصریح کرد: امکانات موجود در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای می تواند مکمل تلاش‌های بسیج سازندگی استان در حوزه‌های روستایی و عشایری به منظور خدمت‌رسانی بهینه باشد.

عباسی‌فر با تاکید بر اهمیت آموزش‌های مهارتی و نقش مهم و تاثیرگذار این آموزش‌ها در تربیت نیروی ماهر و متخصص برای ورود به بازار کار افزود: ایجاد ساز و کارهای مناسب در راستای ارتقاء مهارت نیروهای فنی و تاسیساتی در سطح استان بوشهر امری ضروری است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارائه محصولات و خدمات متفاوت و با کیفیت و خلاقیت و نوآوری و افزایش رقابت‌پذیری از ویژگی‌های مهم وجود منابع انسانی کیفی و دانش‌مدار است که امروزه باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی، مهارت ‌آموزی را از اهداف طرح هجرت دانش‌ آموزی دانست و خاطر نشان کرد:طرح هجرت دانش‌آموزی در استان بوشهر با رویکرد مهارت‌آموزی در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم و روستایی اجراء می‌شود.

عیاسی‌فر غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و مشارکت در کارگروهی و مهارت‌آموزی را از اهداف برنامه‌های بسیج سازندگی در توسعه مهارت آموزی عنوان کرد و افزود: در این راستا با مشارکت آموزش فنی و حرفه‌‌ای بر اساس طرح‌های تدوین شده مهارت‌آموزی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی بعد از ظهر پنج شنبه در همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن روز معلم گفت: آموزش و پرورش از دید مقام معظم رهبری در صدر تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی قرار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر انسان سازی را هدف اصلی آموزش و پرورش دانست و افزود: اداره آموزش و پرورش استان بوشهر توانست با برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی برای معلمان و مدیران جایگاه سیزدهم کشور را از آن خود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر و تعامل گسترده آموزش و پرورش این استان با سایر ادارات باعث شده تا اداره آموزش و پرورش استان در شرایط خوبی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان از تخصیص اعتباری خوب برای این اداره در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده تعداد ۱۰۰ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و افتتاح شود.

کد خبر 6095236

دیگر خبرها

  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد