Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@18:51:22 GMT

ام جی GT را با تخفیف و تسهیلات ویژه بخرید

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۸۰۴۴۶

ام جی GT را با تخفیف و تسهیلات ویژه بخرید

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، مدیا موتورز نماینده رسمی محصولات ام جی در ایران، در شرایط فروش تابستانه خود، ام جی GT را به صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رساند. در این شرایط، قیمت نقدی ام جی GT مدل 2016 با احتساب مالیات بر ارزش افزوده 107 میلیون تومان است که در شرایط خرید نقدی با تخفیف 6 میلیون تومانی، به قیمت 101 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موعد تحویل خودروها 7 روز کاری خواهد بود. همچنین در شرایط فروش اقساطی، این خودرو با پیش پرداخت 42، 33.4 و 34.1 میلیون تومان و تسهیلات 65 میلیون تومانی به فروش می‌رسد. بازپرداخت تسهیلات به ترتیب 12، 24 و 36 ماهه خواهد بود که تسهیلات 12 ماه بدون کارمزد است. تحویل خودروها در این طرح در 14 روز کاری خواهد بود.


همچنین خودرو ام جی Gt در مدل 2017 با احتساب مالیات بر ارزش افزوده با قیمت 115 میلیون تومان و تخفیف 3 میلیون تومانی خرید نقدی به فروش می‌رسد. بنابراین مبلغ قابل پرداخت برای خرید این خودرو 112 میلیون تومان بوده و تحویل خودروها در 21 روز کاری خواهد بود.


در نهایت، امکان خرید اقساطی این خودرو با پیش پرداخت 50 میلیون تومان و تسهیلات 55 میلیون تومانی وجود دارد. تعداد اقساط در این طرح 21 ماهه با کارمزد 21 درصد بوده و مبلغ هر قسط 14.895.000 تومان خواهد بود. موعد تحویل خودروها 21 روز کاری است.

عصرخودرو

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟

امروزه آقایان و خانم های شیک پوش بدون استفاده از عطر خود از منزل بیرون نمی روند! به همین خاطر بازار خرید و فروش عطر و ادکلن پررونق تر از هر زمان دیگری است. خرید عمده عطرها یک روش کم هزینه برای خرید این محصولات به شمار می رود و قیمت خرید محصولات را به شدت کاهش می دهد. فروش عمده عطر و ادکلن اورجینال و اصل در سر تا سر کشور انجام می گیرد. این روش خرید برای فروشگاه های محلی عطر و ادکلن، مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و... مزایای بی شماری به همراه دارد. باید دید چرا در این روش خرید قیمت ها به صرفه تر خواهند بود؟

مقایسه قیمت عطر و ادکلن در روش خرید عمده و جزیی

به طور کلی مراکز فروش عمده عطر و ادکلن متعددی در کشور ما فعالیت دارند. برای انتخاب یک مرکز خرید معتبر باید به رنج قیمتی تعیین شده برای ارائه محصولات توجه داشته باشید. بی شک همه این مراکز اعتبار لازم برای خرید عمده را نخواهند داشت. در این زمینه مقایسه قیمت عطر و ادکلن در روش خرید عمده و جزیی نیز کمک کننده خواهد بود.

در خرید عمده عطر و ادکلن، رنج قیمتی محصولات کاهش می یابد. به این ترتیب قیمت تعیین شده برای هر عطر در خرید جزیی با خرید عمده متفاوت خواهد شد. در این فرایند درصدی از قیمت خرید جزیی محصولات کم می شود و محصولات با هزینه های مناسب در اختیار فروشگاه های عطر و ادکلن قرار می گیرند.

دلایل کاهش قیمت عطر در روش خرید عمده

خرید و فروش عمده عطر و ادکلن برای مراکز عرضه کننده مزایای بی شماری به همراه دارد. به همین خاطر در خرید عمده هزینه محصولات عمدتا کاهش می یابد. برخی از این دلایل را در زیر مشاهده می کنید:

در خرید عمده عطر و ادکلن، میزان خرید محصولات افزایش می یابد. هر چه تعداد محصولات خریداری شده بیشتر باشد، سود حاصل از فروش آن ها نیز بیشتر خواهد بود. به همین خاطر فروشندگان عمده بخشی از سود پرداختی را با مشتریان شریک می شوند. مراکز خرید و فروش عمده عطر و ادکلن به عنوان وارد کننده در این حوزه فعالیت دارند و این محصولات را بدون واسطه به دست مشتریان می رسانند. از این رو هزینه خرید عمده عطر در این مراکز خرید به صرفه تر خواهد بود. در مراکز وارد کننده عطر و ادکلن، هزینه خرید جزیی عطرها نیز به صرفه تر از سایر فروشگاه ها است.

خرید عمده عطر از فروشگاه ها، بر اعتبار آن ها در میان مشتریان می افزاید. به همین خاطر در این فرایند خرید بخشی از هزینه ها برای مشتریان عمده حذف خواهد شد. در روش خرید عمده، هزینه حمل بار در میان تعداد بالایی عطر و ادکلن تقسیم می شود که برای مشتریان صرفه اقتصادی بالایی به همراه دارد. برای خرید عطر اورجینال به عطر 19 مراجعه کنید

برای خرید عمده عطر و ادکلن باید حتما یک مرکز خرید معتبر پیدا کنید! در روش خرید عمده عطر، هزینه بالایی صرفه خرید این محصولات می شود و در صورت معتبر نبودن مرکز خرید انتخابی، سرمایه شما به هدر می رود. مجموعه عطر 19 با سابقه ای طولانی در زمینه عرضه عطرهای اصل و اورجینال از برندهای مطرح جهانی یک مرکز خرید معتبر برای فروش عمده عطر و ادکلن محسوب می شود. این مجموعه با 15 سال سابقه حرفه ای در این حوزه در میان پرطرفدارترین ها قرار می گیرد.

خدمات فروش عمده عطر و ادکلن در این مرکز خرید با حضور کارشناسان فروش باتجربه، حرفه ای تر می شود. شما می توانید راهنمایی های لازم را برای تهیه عطر مورد نظر خود از این کارشناسان دریافت کنید. در این مرکز خرید از کیفیت و اصل بودن عطرهای خریداری شده اطمینان خواهید داشت. دسترسی به طیف گسترده ای از روایح و برندهای متنوع عطر و ادکلن از مزایای خرید از عطر 19 محسوب می شود. شما می توانید از این فرصت فروش عمده عطر و ادکلن در عطر 19 با گارانتی ها و ضمانت های فروش مدت دار بهره مند شوید.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با شرایط فروش عمده عطر و ادکلن نکاتی را بررسی کردیم. خرید و فروش عمده اغلب برای تهیه محصولات فروشگاهی انجام می شود و نیاز به سرمایه بالا دارد. از این رو خرید عمده محصولات باید از فروشگاه های معتبر انجام شود. در این روش خرید تخفیفاتی بر قیمت اولیه محصولات لحاظ می شود تا فروشندگان سود بیشتری از فعالیت خود در این حوزه به دست آورند. در بخش هایی از این مطلب به اهمیت پیدا کردن یک مرکز فروش معتبر برای خریدی مطمئن تر اشاره کردیم. با استفاده از خدمات حرفه ای مرکز فروش عطر 19 خریدی مطمئن و امن در این حوزه انجام می گیرد. این مجموعه در سال های اخیر رضایت صد در صدی مشتریان خود را جلب کرده است و به یکی از مهمترین قطب های خرید و فروش عطر و ادکلن اورجینال تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • فروش اینترنتی دارو
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!